[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Clever lanseaza platforma de mobilitate urbana care integreaza serviciile de taxi cu cele de rent-a-car

16 ianuarie 2019

Start-up-ul românesc Clever lansează CleverGo, un agregator de oferte de transport rent-a-car care vine în completarea serviciilor de taxi oferite deja în aplicație. „Pentru prima dată în România, utilizatorii vor avea la dispoziție o singură platformă în care vor putea accesa și selecta cele mai bune opțiuni de taxi și rent-a-car.”, potrivit comunicatului citat de observator.tv.

Serviciul va fi disponibil în București și Timișoara începând cu această lună. Platforma Clever colaborează doar cu șoferi autorizați pentru activități de transport taxi sau rent-a-car.

„Utilizatorii vor avea la dispoziție o singură aplicație de mobilitate urbană ce integrează în premieră în Europa Centrală două servicii de transport (taxi și rent-a-car) oferind într-un mod transparent acces la cel mai mare număr de șoferi autorizați.

Astfel, în cadrul aceleiași platforme, utilizatorii vor introduce o singură dată detaliile despre destinațiile și metodele de plată favorite (în cazul plății cu cardul), preferințele pentru anumiți șoferi și vor afla din același loc de ofertele și promoțiile valabile pentru ambele tipuri de transport urban.”, a declarat Andrei Frunza, General Manager Clever.

„Ambiția noastră este să reducem timpul de așteptare la sub 1 minut pentru fiecare comandă.”, a mai precizat acesta.

Prețul per km pentru serviciul CleverGo este stabilit de transportatorii autorizați rent-a-car care furnizează aceste servicii. Acesta va afișat pasagerilor în mod transparent în aplicație, înainte de acceptarea cursei. Prețul per km este fix și nu poate suferi modificări în funcție de zi sau oră, oferind astfel utilizatorilor control și predictibilitate din punctul de vedere al costurilor.

Aplicația va funcționa în continuare pe principiul proximității, criteriul principal de alocare a unei comenzi fiind distanța dintre locația șoferului și punctul din care a fost lansată comanda. Pe lângă criteriul de proximitate, aplicația ține cont și de alte elemente precum ratingul șoferului, preferințele clienților, metoda de plată selectată de pasager.

Despre CLEVER TAXI
Clever Taxi a fost fondată în 2010 și este prima aplicație de e-hailling din România care permite atât plata cash a cursei, cât și plata direct din aplicație, prin card bancar. Pasagerii pot selecta modalitatea de plată în momentul lansării unei comenzi.

Compania are 1 milion de utilizatori și peste 30.000 de șoferi înregistrați. În medie, peste 3,5 milioane de comenzi sunt lansate lunar în aplicația Clever. Clever Taxi are peste 60 de angajați și este prezentă în peste 20 de orașe din România.

Compania a intermediat anul trecut curse de taxi în valoare de peste 100 milioane de euro, potrivit reprezentanţilor companiei. Potrivit App Annie Intelligence, in decembrie 2018, compania avea o cota de piata de 70% la utilizatori activi de aplicatii de taxi si 90% la numarul de descarcari de aplicatii de taxi.

În luna iunie 2017, business-ul Clever Taxi a fost achiziționat de grupul Intelligent Apps, înființat în 2009, parte a companiei Daimler Mobility Services. Din același grup fac parte aplicațiile Mytaxi (disponibilă în 10 țări din Europa) și Beat (activă în Grecia, Peru, Chile și Columbia). Intelligent Apps are 16 milioane de utilizatori în 14 țări și 100 de orașe, fiind cea mai mare aplicație de mobilitate urbană din Europa.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?