[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Despre noi

Brandul NO-CASH a fost lansat in aprilie 2001, obiectivul fiind de a promova platile fara numerar in Romania. In acest sens, pentru a veni in sprijinul populatiei dar si al mass-media, compania a creat www.no-cash.ro – primul centru on-line de informare, documentare, educatie si consultanta in domeniul cardurilor bancare

Centrul www.no-cash.ro, lansat oficial in 24 mai 2001, si-a probat valabilitatea de piata prin interesul foarte mare din partea vizitatorilor. Era primul portal de comparare produse financiar-bancare, care permitea vizitatorilor interesati sa-si aleaga cel mai potrivit card. La acel moment erau promovate (gratuit) toate tipurile de card,  inclusiv produsele emitentilor care nu aveau prezenta in mediul online.


In numarul 60 al revistei BIZ (27 ianuarie-10 februarie 2003), www.no-cash.ro era listat in topul celor mai utile cinci site-uri la categoria „finante” alaturi de site-urile Bancii Mondiale, Ministerului de Finante, Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Bancare si Bancii Nationale a Romaniei.

Din 20 august 2001, www.no-cash.ro se comporta si ca o agentie de stiri prin lansarea rubricii: „stirea zilei”. Informatiile prezentate in cadrul acestei rubrici privesc exclusiv platile fara numerar si sunt frecvent preluate de catre mass-media, in special ziare si reviste de specialitate.

Ulterior, am dezvoltat campania de promovare a cardului bancar si in afara mediului virtual prin organizarea de proiecte cu mare impact la publicul larg: talk-show financiar saptamanal la radio Uniplus: Investerapia, conferinte de specialitate, sapte editii ale primului targ financiar cu vanzare din Romania: ExpoInvest, toate la Romexpo (intre octombrie 2002 si aprilie 2007). Prin acest targ organizat in premiera, in editie de primavara-toamna, am anticipat explozia retail-ului bancar, care avea sa intervina incepand cu 2003, si am creat in piata un nou model de business in materie de evenimente.  Compania a primit din partea ROMEXPO patru diplome de excelenta pentru organizarea targului financiar ExpoInvest.

De asemenea, au fost organizate 16 editii ale Galei NOCASH – eveniment anual dedicat premiilor de excelenta din industria platilor electronice.

De-a lungul anilor, proiectele NO-CASH au pastrat nota de pionierat prin lansarea de servicii si produse in premiera pentru piata romaneasca. Astfel, incepand cu 2005, NO-CASH a pus in circulatie primul Raport al Pietei Cardurilor din Romania, material care acopera perioada 1996-2004. Acest Raport este reeditat anual.

Odata cu relansarea site-ului, in mai 2007, moment care a coincis cu promovarea unui nou domeniu de Internet – www.nocash.info.ro, NOCASH si-a schimbat strategia editoriala de la promovarea platilor fara numerar si a cardurilor in randul populatiei la dezvoltarea industriei prin lansarea unor serii de initiative, cu impact la nivel national.

O astfel de initiativa este infiintarea Asociatiei de Plati Electronice din Romania – APERO, entitate menita sa identifice si implementeze o serie de proiecte nationale care sa contribuie la dezvoltarea platilor fara numerar in Romania. Asociatia a devenit operationala din ianuarie 2008 iar in prezent numara peste 30 de membri (institutii de credit, scheme de card, procesatori de card, operatori de telefonie, furnizori de software bancar si infrastructura specifica pietei cardurilor). Cel mai important proiect al APERO este lansarea platformei de plati online taxe si impozite locale – ghiseul.ro, in martie 2011.

In prezent, NO-CASH lucreaza la implementarea unui program national de monitorizare a migrarii comportamentului de plata al populatiei, de la plati in numerar la plati electronice. Numele programului este PLATON, de la PLATesc Online, pentru ca este intelept sa o faci astfel.

In cursul anului 2016, NOCASH a marcat implinirea a 20 de ani de la emiterea primelor carduri pe piata romaneasca prin prezentarea mai multor rapoarte de cercetare de piata, in randul specialistilor, comerciantilor si populatiei – ultimul fiind efectuat pe un esantion reprezentativ la nivel national.

Dupa 17 ani de la aparitia sa, NO-CASH este un brand de notorietate in industria romaneasca a platilor electronice, o platforma informationala solida, cautata si apreciata de catre toti actorii acestei piete pentru calitatea datelor, analizelor, studiilor si cercetarilor de piata oferite precum si a evenimentelor de specialitate organizate pe teme de mare actualitate ce tin de transformarea industriei de plati electronice.

Contact: sergiucone@nocash.info.ro
Mobil – 0744.427.610