[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BCR raporteaza un nou record al vanzarilor online in martie: 89% din total produse vandute de banca au fost achizitionate pe flux 100% digital. Procentul ajunge la 96% in cazul cardurilor de credit.

30 aprilie 2024

BCR raporteaza „o digitalizare accelerata” si vanzari digitale record in George”, pentru primul trimestru din acest an. Astfel, numarul de utilizatori ai ecosistemului digital George (internet banking și mobile banking) a ajuns la 2,34 milioane, dintre care peste 1,9 milioane sunt utilizatori activi ai aplicației George mobile cu o creștere de 13% an pe an.

De asemenea, 84% din totalul produselor BCR pentru persoane fizice (deschidere de cont curent, credite ipotecare și de consum, cont de economii, depozite, asigurări și produse investiționale) sunt acordate pe flux 100% digital. Luna martie 2024 a marcat un record al vânzărilor digitale, cu 89% din total produselor vândute la nivel de bancă achiziționate pe flux 100% digital.

Vânzări digitale record în George
. Creștere cu 28%, a tranzacțiilor în George față de T1 2023;
. 99% din totalul produselor de tip descoperit de cont au fost acordate pe flux 100% digital prin George în T1 2024;
. 96% din totalul cardurilor de credit au fost acordate pe flux 100% digital în T1 2024, cu o creștere de 85% față de T1 2023 la nivel de produse vândute;
. 93% din totalul creditelor de consum au fost acordate pe flux 100% digital în T1 2024, cu o creștere de peste 75% față de T1 2023 la nivel de produse vândute.

Peste 140.000 de companii sunt înrolate în George pentru afaceri. În T1 2024, peste 65% dintre clienții eligibili și-au deschis relația cu banca prin Digital Onboarding, iar aproape 80% dintre liniile de credit standard pentru clienții microîntreprinderi au fost acordate prin Digital Overdraft. Peste 1.100 de credite digitale au fost acordate pentru microîntreprinderi în T1 2024, pe flux 100% digital, prin George pentru afaceri.

În primele trei luni ale anului a continuat extinderea portofoliul de finanțări digitale pentru microîntreprinderi din George pentru afaceri, care include acum și cardul de credit George Visa Business, primul card de credit pentru microîntreprinderi disponibil 100% online, cu o limită de credit de până la 80.000 lei.

Activitatea de carduri

Peste 25 milioane de lei s-au întors în buzunarul clienților BCR prin George Moneyback, programul de loialitate care oferă bani înapoi clienților BCR care folosesc plata cu cardul. George Moneyback a ajuns la peste 1,2 milioane de utilizatori care se bucură de acest sistem inteligent de cumpărături, ce asigură discounturi la peste 100 de comercianți din domenii variate – hypermarketuri, magazine IT&C, benzinării, farmacii, librării și multe altele.

Peste 153 milioane de tranzacții cu plăți digitale în transportul public s-au înregistrat, în ultimii cinci ani, dintre care peste 14 milioane în T1 2024, în creștere cu 17% față de T1 2023. BCR a implementat soluția de plată contactless în 17 orașe din România, inclusiv București.

Mai mult de 1,7 milioane de tranzacții, în valoare totală de 48,7 milioane lei, au avut loc de la implementarea sistemului de plată inteligentă pentru parcările de la terminalele Aeroportului Internațional Henri Coandă. Soluția implementată de BCR permite oricărei persoane să plătească parcarea la aeroport contactless, cu cardul bancar sau cu orice dispozitiv inteligent care permite plata prin tehnologia NFC, într-un mod extrem de simplu și rapid, atât la terminalele de plată, cât și direct la barierele de acces.

Aproape toate unitățile BCR sunt echipate cu cel puțin un dispozitiv multifuncțional. În plus, operațiunile contactless de retragere numerar de la bancomatele și multifuncționalele BCR sunt implementate la 883 echipamente BCR din întreaga țară, iar 99% din unitățile BCR sunt echipate cu cel puțin un bancomat sau multifuncțional care asigură retragerea numerarului în euro.


Integrarea digitală în zona de Contact Center
Chatbot-ul ADA, asistentul virtual BCR disponibil pe www.bcr.ro/ADA, George Web și George Mobile, a purtat peste 218.500 de conversații în T1 2024, iar în aproximativ 36% dintre acestea a oferit informații personalizate fără intervenție umană, prin self service, despre produsele și serviciile clienților.

IVR-ul conversațional, meniul interactiv prin care banca preia apelurile în Contact Center, a oferit aproximativ 56.700 informații personalizate fără intervenție umană.

Voice ID, a fost folosit de aproximativ 140.000 de clienti in primul trimestru din acest an, pentru a se autentifica biometric prin amprenta vocală într-o convorbire liberă în apelurile din Contact Center.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?