[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Unicredit Consumer Financing are peste 120.000 de clienti persoane fizice – 55% dintre ei folosesc cel putin trei produse ale companiei

25 aprilie 2016

Compania intentioneaza sa creasca la peste 70% acest procent in urmatorii 1-3 ani. In acest sens, UniCredit Consumer Financing a lansat o campanie ce încurajează fidelitatea clienţilor, care le aduce acestora bonusuri în bani şi reduceri de dobândă

Astfel, persoanele care achiziţionează până la finalul lunii iunie un credit de realizări personale împreună cu un card de credit UniCreditCard Principal sau Premium oferite de UniCredit Consumer Financing primesc un discount din dobânda creditului, sub formă de bani – fiindu-le returnată pe card o sumă de până la 400 de lei, reprezentând 10% din limita cardului de credit achiziţionat.

Oferta este valabilă pentru cardurile de credit cu limite aprobate de minim 1.500 lei, care sunt folosite pentru cumpărături de minim 400 lei în termen de o lună de la primirea cardului.

În plus, începând de anul trecut, oferta de produse a UniCredit Consumer Financing este concepută pentru a încuraja loialitatea clienţilor, astfel că, pentru mai multe produse achiziţionate în acelaşi timp aceştia beneficiază de reduceri progresive de dobândă.

Concret, pentru un credit de nevoi personale al cărui cost total în condiţii standard se ridică la 10,8%, dobânda scade cu 1,5 pp dacă este achiziţionat împreună cu un card de credit şi o asigurare de viaţă şi cu până la 2 pp dacă este achiziţionat împreună cu un card de credit şi o asigurare de viaţă, iar clientul are sau îşi deschide un cont curent la UniCredit Bank în care i se virează salariul.

Cu titlu de comparaţie, costul mediu al creditelor acordate în 2015 de către UniCredit Consumer Financing s-a plasat, în funcţie de tipul produsului, între 8,5% şi 12%.

“Construim pe baza solidă pe care am creat-o anul trecut, când, prin lansarea unor produse noi şi încheierea unor parteneriate strategice, am realizat o creştere de peste 30% a volumului de vânzări faţă de 2014 şi am devenit unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa creditelor de consum. Pornind de aici, obiectivul nostru actual este de a deveni partenerul financiar principal al clienţilor noştri”, a declarat Alberto Garbarino, Preşedintele Directoratului UniCredit Consumer Financing.

„Pe termen mediu, strategia UniCredit Consumer Financing vizează creşterea la peste 70% a procentului de clienţi care folosesc cel puţin trei produse ale companiei. În prezent, acest procent se situează la 55%, în timp ce peste 80% dintre clienţi folosesc cel puţin două produse din portofoliul UniCredit Consumer Financing.”, potrivit comunicatului de presa.

UniCredit Consumer Financing deserveşte în prezent mai mult de 120.000 de clienţi persoane fizice. Conform statisticilor realizate pe portofoliul actual, cei mai mulţi dintre clienţii UniCredit Consumer Financing provin din mediul urban (92% din total), au vârsta cuprinsă între 25 şi 45 de ani (54% din total), sunt căsătoriţi (61% din total) şi au studii medii şi superioare (83% din total).

UniCredit Consumer Financing este parte a grupului UniCredit Bank din România şi şi-a început activitatea în România în 2008. Specializată în finanţarea persoanelor fizice, instituţia financiară oferă credite de nevoi personale fără ipotecă şi carduri de credit prin reţeaua de sucursale a UniCredit Bank, reţeaua UCFin şi în reţeaua de parteneri comerciali, precum şi credite auto.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?