PayU Romania anunta ca in data de 16 noiembrie, in intervalul 00.00 – 23.59, a procesat 235.972 de tranzactii online, in valoare de peste 157 mil. lei. Rezultatele sunt mai mari cu aproximativ 60% si respectiv 43% fata de editia Black Friday de anul trecut.
„Daca ne uitam la toate cumparaturile online – platite atat online cat si cu numerar la livrare, atunci PayU estimeaza ca valoarea totala a tranzactiilor realizate in ziua de Black Friday a depasit 1 miliard de lei.”, potrivit reprezentantilor companiei.
Categoriile preferate de produse se mentin: topul cumparaturilor online este dominat de produsele IT&C, urmate de fashion (imbracaminte, incaltaminte, accesorii); turismul castiga si el din ce in ce mai mult teren.
Printre principalele tari de unde s-a cumparat in Romania se numara: Marea Britanie, Ungaria si Germania.
***
Update PayU Romania – date pentru intervalul orar: 00:00-18:30
Datele centralizate de companie releva ca pana acum au fost procesate 202.175 tranzactii in valoare de 136 mil. lei. Fata de acelasi interval orar al editiei de anul trecut, se inregistreaza o crestere de 56% pe numarul de tranzactii (129.256 in 2017) si de 39% in privinta volumelor de vanzari generate (97,5 mil. lei in 2017).
Valoare medie a cosului de cumparaturi este de 673 lei, cu 11% mai mic fata de anul trecut (754 lei in 2017).
Tarile din care vin tranzactiile: Romania, Marea Britanie, Ungaria, Italia, Bulgaria.
Metode de plata:
. Pay by click: 30% din cumparaturile online au fost platite cu un singur click
. Card in rate: 24% din totalul platilor online au fost realizate cu un card in rate fara dobanda.
***
Update PayU Romania – date pentru intervalul orar: 00:00-13:30
De la debutul campaniei si pana in acest moment, PayU Romania aprocesat 157.932 tranzactii, in valoare de 115,2 mil. lei. Cifrele depasesc cu 51% si respectiv 39% rezultatele inregistrate in acelasi interval al editiei de anul trecut (cand s-au inregistrat 104.433 tranzactii si volume de 82,8 mil. lei).
Valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost de 728 lei, cu 8% mai mic fata de anul trecut (792 lei)
Metode de plata:
. Pay by click: 28% din cumparaturile online au fost platite cu un singur click
. Card in rate: 26% din totalul platilor online au fost realizate cu un card in rate fara dobanda
Mircea Balica, Payments Platforms Manager eMAG: „Black Friday are o crestere spectaculoasa comparativ cu anul trecut. Doar in prima parte a zilei, numarul de plati online cu cardul a crescut cu 55%. In acelasi timp, ponderea cardurilor online din totalul vanzarilor de Black Friday a fost de 33.47%.”
***
Update PayU Romania – date pentru intervalul orar: 00:00-09:30
Totalul volumelor achitate online pana la ora 9:30 a ajuns la 71.27 milioane de lei mai mult cu 42% fata de anul trecut
cand s-au inregistrat 49.84 milioane. Numarul de tranzactii procesate a fost de 88.997, cu 55% mai mult fata de anul trecut cand s-au inregistrat 57.486. Valoare medie cos de cumparaturi: 801 lei – mai mic fata de anul trecut cand a
fost 866 lei.
Tarile din care vin tranzactiile: Romania, UK, Ungaria, SUA, Italia, Franta.
***
Update PayU Romania – date pentru intervalul orar: 00:00-08:30
S-au procesat 65.315 tranzactii, in valoare de 54,16 mil. lei, in crestere cu 56% si respectiv 43% fata de acelasi interval orar al editiei de anului trecut. Valoare medie a cosului de cumparaturi este de 830lei – mai mic fata de anul trecut cand a fost 904 lei.
Tarile din care vin tranzactiile sunt Romania, Ungaria si Marea Britanie.
Ca metode de plata PayU precizeaza ca 50% din cumparaturile online au fost platite cu un singur click iar 30% din totalul platilor online au fost realizate cu un card in rate fara dobanda.
***
Update de la sediul PayU Romania – date pentru intervalul orar: 00:00-7:55
In primele 8 ore de la declansarea campaniei, PayU Romania raporteaza procesarea a 50.000 de tranzactii, cu 56% mai mult fata de acelasi interval orar al editiei de anul trecut. Volumele tranzactionate au insumat 42 de milioane lei, cu 35% mai mult fata de anul trecut
***
In intervalul orar: 00:00-7:00, PayU Romania raporteaza procesarea a aproximativ 10.000 de in valoare de circa 4 mil. lei. Valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost de 377 lei.
Ca metoda de plata, clientii au optat in proportie de 70% pentru pay by click in vreme ce pentru optiunea card in rate, fara dobanda, a optat 32%.
Compania a mai precizat ca „Minutul de aur” a fost 6:56′ cand s-au inregistrat aprox. 1135 de tranzactii online.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: