ING a lansat, în premieră în România, pentru clienţii săi opţiunea de logare în aplicaţia Home Bank prin intermediu Face ID disponibil pentru terminalele iPhone X de la producătorul american Apple.
Produsul este valabil momentan doar pentru clienţii ING. Grupul olandez ING Bank are un buget pentru investiţii în digitalizare de 800 milioane de euro la nivel global în diferite platforme. Aceste platforme vor asigura aceeaşi calitate a serviciilor indiferent de ţara din care provine un client.
„Vedem aceste platforme ca viitorul şi nu doar în sistemul bancar. Ne inspirăm de la Alibaba, Facebook sau Amazon pentru a oferi o experienţă digitală, pentru că şi clienţii compară experienţa ING cu experienţa pe care o au pe Facebook sau Amazon, nu o compară cu cea oferită de altă bancă. Competitorii noştri la nivel global sunt mai degrabă companiile platforme ca Alibaba, Facebook sau Amazon decât băncile tradiţionale”, a explicat Aris Bogdaneris.
Sursa: ZF
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: