Colaborarea dintre Banca Transilvania și Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor (DGEP) din cadrul Ministerului Afacerilor Interne a schimbat experiența clienților în relația cu BT. „Au fost actualizate datele din documentele de identitate a peste 400.000 de clienți persoane fizice rezidente, din noiembrie 2023, când a început proiectul pilot.” – potrivit comunicatului.
Verificarea și actualizarea datelor clienților se realizează prin schimb instant de informații între Banca Transilvania și Direcția Generală pentru Evidența Populației.
Impact pozitiv privind experiența clienților
Automatizarea are impact pozitiv atât asupra clienților noi, la deschiderea contului la BT prin orice canal – prin aplicația BT Pay sau în agenții –, cât și asupra clienților existenți, pentru care verificarea se face periodic.
Clienții nu mai trebuie să vină la BT pentru actualizarea informațiilor privind identitatea, având în vedere că este realizată automat.
Clienții trebuie să-și actualizeze în continuare, în relația cu BT, aceste informații: sursa fondurilor, schimbarea angajatorului/ocupației/numărului de telefon, statutul PEP (Persoane Expuse Public), scopul și natura relației de afaceri, caz în care actualizarea se poate face prin aplicația BT Pay, pe site-ul băncii și în unitățile BT.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: