[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Paysera lanseaza serviciul de initiere plati in Romania. Compania isi propune sa ajunga la 100.000 de tranzactii pe luna, pana la finele anului viitor.

6 iulie 2021

Serviciul de Initiere Plati permite tuturor persoanelor fizice și juridice, care cumpără online, să își aleagă banca proprie și, de multe ori, fără a părăsi fereastra de plată, să confirme achitarea bunurilor sau a serviciilor direct din conturile lor bancare.

Magazinele online au acum comisioane de procesare a plăților de 0,5 %, la peste jumătate față de media actuală practicată de procesatorii de plăți cu cardul. Fintech-ul lituanian Paysera a introdus un serviciu pentru comercianții online, bazat pe „Open Banking”, în care a integrat opt bănci din România și fintech-ul Revolut. Compania spune ca un alt avantaj major il reprezintă „decontările mai rapide, chiar și în aceeași zi”. 

„Tehnologiile financiare bazate pe «serviciul de inițiere a plăților» au adus o concurență mai mare în Europa. Atât pentru clienții persoane fizice, dar mai ales pentru persoanele juridice, aceste tehnologii înseamnă o alegere mai largă și prețuri mai mici. Această inovație financiară a fost utilizată deja de aproape 10.000 de magazine online din Lituania, prin intermediul Paysera, în anul 2020, unde cumpărătorii au cheltuit 315 milioane de euro. Conform datelor noastre, plățile prin această metodă constituie peste 70% din rulajul comercianților online, la nivelul Țărilor Baltice”, a declarat Vytenis Morkunas, CEO al Paysera Lituania.

Serviciul de inițiere plăți (SIP) anunțat de Paysera acoperă, în prezent, următoarele bănci: Banca Transilvania, BCR, ING Bank, Alpha Bank, Libra Internet Bank, Unicredit, Raiffeisen Bank, Intesa San Paolo, precum și fintech-ul Revolut.

Acest serviciu permite atât comercianților, cât și cumpărătorilor acestora, să beneficieze de una dintre metodele de plată cele mai utilizate în comerțul online din Europa. Siguranța tranzacției efectuate este garantată atât de Paysera, ca instituție financiară autorizată și supravegheată de Banca Centrală a Lituaniei, cât și de banca cumpărătorului. În acest an, ne propunem să fim cât mai activi pe piața românească în ceea ce privește educarea publicului referitor la beneficiile acestui serviciu nou, iar până la finalul anului următor, ne dorim să atingem 100.000 de tranzacții procesate lunar prin SIP”, a declarat Daniel Turbatu, Country Manager Paysera România.

Conform statisticilor, în anul 2020, magazinele online românești au vândut bunuri și servicii de peste 5,5 miliarde euro, cu 30% mai mult decât ȋn anul precedent – este una dintre cele mai mari creșteri înregistrate la nivel european.

Serviciul de inițiere plăți este disponibil pe principalele platforme de comerț online, cum ar fi WooCommerce și Shopify, având potențialul de a remodela peisajul competitiv și experiența consumatorilor din comerțul online.

___________________

Paysera a intrat pe piața românească în iulie 2019 și a oferit clienților servicii inovatoare în operațiunile lor de plată zilnice, precum deschiderea 100% online a unui cont de companie cu IBAN de RON, EURO si BGN. Paysera este una dintre cele mai mari companii fintech din Lituania, având licența Nr. 1 acordată de Banca Centrală a Lituaniei, care operează în sectorul financiar din 2004 și care procesează mai mult de jumătate din tranzacțiile magazinelor online active în Lituania. 

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?