[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Packeta, platforma digitala pentru comert online, a procesat peste 7,5 mil. de colete in depozitele din Romania si raporteaza afaceri de aproape 22 mil. euro in 2023 (+30%)

25 martie 2024

Packeta România, platformă digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, a înregistrat afaceri de 21,7 milioane de euro în 2023 , în creștere cu aproape 30% față de anul anterior.

„Evoluția a avut loc pe fondul creșterii numărului de colete procesate, în contextul în care Packeta Romania reprezintă un hub regional ce deservește și piețe externe din regiune, precum Bulgaria, Grecia și Turcia. Cifra de afaceri realizată anul trecut de Packeta România reprezintă 7% din totalul cifrei de afaceri, de peste 294 de milioane de euro, a Packeta Group, aferentă anului 2023.” – potrivit comunicatului.

Pentru anul 2023, am intermediat prin depozitele din România, cu suprafețe cuprinse între 2.500 mp și 3.000 mp, localizate în București și Oradea, un total de 7,5 milioane de colete. Estimăm un avans semnificativ pentru anul 2024, cu un volum prognozat de 30% creștere”, spune Alexandr Jeleascov, Managing Director la Packeta Romania, menționând că, în 2024, Packeta România ia în considerare
relocarea într-un spațiu mai mare a depozitului din Oradea pentru a răspunde cerințelor în continuă creștere ale pieței.

2023 a adus o creștere și a numărului de magazine online și selleri parteneri, la peste 1.800, planurile Packeta România în această direcție vizând o creștere de aproximativ 30% până la finalul anului.

Cât privește rețeaua locală de puncte pick-up a Packeta în Romania, în prezent, vorbim de acoperire națională – peste 1.000 de locații în 205 localități. Ne concentrăm atenția pe eficiență și consolidare prin creșterea volumelor în rețeaua de puncte pick- up deja existentă. Până la finalul anului, ne propunem să extindem și mai mult această rețea, îmbunătățind accesibilitatea și oferind opțiuni convenabile clienților
noștri
”, mai spune Alexandr Jeleascov.

Pentru anul acesta, obiectivele Packeta România includ parteneriate strategice cu platforme de comerț online, magazine online mari, marketplace-uri și companii logistice. De asemenea, compania urmărește adoptarea tehnologiilor verzi în cadrul depozitelor pentru creșterea eficienței energetice și sustenabilitate.

_____________

Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group,
prezentă pe piața din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic
pentru selleri și magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienților finali locul și
ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei rețele extinse de peste 15.000 de puncte
pick-up proprii în 4 țări, inclusiv 6.200 de lockere Z-BOX și peste 140.000 de puncte pick-up partenere
în Europa.
În anul 2023, Packeta Group a transportat aproape 106 milioane de colete și colaborează, în prezent,
cu peste 49.000 de magazine online și selleri, iar aplicația mobilă Packeta a fost deja descărcată de
peste 8.000.000 de utilizatori. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci
și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA,
Elveția, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel și Turcia.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?