[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Pacheta, platforma digitala pentru comert online, alocă un buget de până la 5 milioane de euro pentru dezvoltare în 2022. Compania isi va dubla reteaua de puncte pick-up la peste 1000, in acest an.

28 martie 2022

Compania vizează deschiderea a două noi depozite și dublarea numărului de puncte pick-up, la peste 1.000. Costurile unui magazin online care livrează la punctele pick-up sunt mai mici cu 35% – 40% față de livrarea la adresă.

Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerțul online și compania cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est, accelerează investițiile pe piața locală și alocă un buget de până la 5 milioane de euro pentru dezvoltarea business-ului din România.

„Investițiile vor fi direcționate, în principal, către deschiderea a două noi depozite în România și în extinderea rețelei de puncte pick-up, compania vizând dublarea acestora până la finalul anului,” potrivit comunicatului.

Planurile de investiții ale Packeta România au la bază o creștere semnificativă, compania înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de peste 11,7 milioane de euro, în creștere  cu 160% față de anul anterior.

„Prin potențialul pe care îl are piața de livrări și datorită evoluției comerțului online pe plan local, România se află în centrul preocupărilor companiei la nivel de grup. Astfel, planurile Packeta în România sunt centrate pe dezvoltarea capacităților de livrare în toată țara,” spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.

Tarifele de transport devin tot mai importante în această perioadă de creșteri ale prețurilor la carburanți, a inflației tot mai mari, a conflictului de la granița României, iar faptul că practicăm cele mai mici costuri de expediere, de doar 7 lei fără TVA, la orice punct pick-up din România, este de natură să genereze economii importante magazinelor online partenere”.

Astfel, din punct de vedere al logisticii de transport și retur costurile unui magazin online care livrează la punctele pick-up sunt mai mici cu 35% – 40% față de costurile care presupun livrarea coletelor la adresă.

Popularitatea acestui tip de serviciu de livrare se extinde în România. Spre exemplu, doar anul trecut, volumul de colete trimise către punctele pick-up s-a dublat, reprezentanții Packeta România mizând pe o dublare și anul acesta a numărului de colete.

În 2021, din totalul coletelor procesate de Packeta România, aproximativ 35% au fost expediate către puncte pick-up din România, iar circa 60% către puncte pick-up din afara țării. Mai mult, „peste 90% dintre magazinele online care au implementat deja livrarea la puncte pick-up, folosesc și în prezent cu succes acest serviciu, iar volumele de colete au crescut semnificativ, având un impact pozitiv în dezvoltarea afacerii lor,” precizeaza compania.

___________

Punctele pick-up Packeta sunt magazine fizice, aflate, de obicei, în zone populate, vizitate intens, afiliate companiei Packeta, de unde clienții își pot ridica personal coletele comandate de la magazinele online. Packeta deține în Romania o rețea formată din peste 500 de puncte pick-up deschise în localitățile cu peste 20.000 de locuitori. Magazinele fizice care oferă clienților acest serviciu pot fi identificate printr-un marcaj cu logo-ul Packeta afișat în vitrinele acestora.

În afară de livrarea către punctele pick-up proprii din România și din străinătate, Packeta oferă acces instant la multiple tipuri de servicii precum, livrarea la adresă în România, livrare cross-border la adresă în 34 de țări europene și non-europene și livrarea la lockere partenere.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?