[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Manager national case Carrefour Romania: „nu ne dorim o reducere de personal prin infiintarea caselor autonome“

4 septembrie 2017

Primele case autonome, unde clienţii îşi pot scana singuri produsele, nu reprezintă un pericol pentru casierele din cadrul marilor magazine, asigură managerul naţional case Carrefour România, Viorica Lăudescu, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Managerul a spus că scopul Carrefour nu este de a reduce personalul prin înfiinţarea caselor autonome şi că ţelul este de a oferi acces clienţilor la o tehnologie care există în străinătate de 20 de ani. Casierele s-au de­clarat curioase în ceea ce priveşte proiectul, şi au fost implicate încă de la început.

„Chiar dacă în viitor se vor monta aceste case autonome, casierele vor avea un altfel de rol. Dintr-o persoană care scanează produsele pentru alţi oameni, va deveni un angajat care oferă clienţilor consultanţă. Misiunea noastră este să facem progresul accesibil tuturor. Ceea ce facem noi acum este un pilot în magazinul din Băneasa“, a spus Viorica Lăudescu.

Casele unde clienţii îşi scanează singuri produsele par promiţătoare. Pentru a scana produsele la casele autonome din Carrefour Băneasa, clienţii ajung într-o zonă unde există patru terminale (patru case autonome), după care produsele sunt aşezate dintr-o parte în cealaltă pentru ca scanarea să fie validată.

În cazul produselor care se vând la bucată, clienţii introduc coduri prin intermediul a două butoane disponibile pe ecranul casei de marcat, asemenea modului în care o făceau casierii. Când vine vorba de băuturile alcoolice, vârsta cumpărătorului este verificată de către un angajat care se află în permanenţă în zona terminalelor, fiind o situaţie în care clientul îşi scanează singur produsele. După ce s-a finalizat scanarea, clientului nu îi rămâne nimic altceva decât să selecteze modul de plată prin cardul bancar, a explicat Viorica Lăudescu.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?