[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Interconectarea cu CEL.ro devine compatibila cu cea a eMag Marketplace. Compania incearca astfel sa atraga in propria platforma comerciantii nemultumiti de cresterea comisioanelor la eMag.

21 august 2019

Lansat la începutul anului 2018, Marketplace-ul CEL.ro a ajuns la 1800  de parteneri înregistrați și peste 1 milion de produse listate, iar în ultimul an vânzările au crescut cu peste 500%, ajungând până la 15.000 comenzi lunare plasate pe site doar pentru partenerii din Marketplace.

Pentru anul 2019, retailerul online își propune ca obiectiv să înregistreze încă 3000 de comercianți noi, care să aducă peste 2 milioane de produse, iar în acest sens „își va concentra toate eforturile pe procese, fluxuri și automatizări suplimentare, ajutându-i pe parteneri să vândă mai mult”.


Nemultumirile comerciantilor care vand pe platforma eMag Markertplace, legate de cresterea comisioanelor, au creat conjunctura perfecta pentru ca Cel.ro sa faca o noua dezvoltare a propriului marketplace.

„Din dorința de a veni în sprijinul celor care au deja interconectări dezvoltate cu celelalte platforme marketplace și vor să-și lărgească publicul cărora li se adresează cu încă 100 de mii de potențiali clienți zilnic, Cel.ro a realizat o traducere a propriului API în cel al eMag Marketplace.”, anunta compania.

„Aceasta noua caracteristică a marketplace-ului permite ca seller-ii să folosească aplicațiile dezvoltate pentru eMag Marketplace pe CEL.ro. Acestea includ, printre altele, modulele pentru cele mai populare platforme de ecommerce cum ar fi PrestaShop, OpenCart sau Magento.”, potrivit comunicatului de presa.

În sprijinul deciziei de a adaugă aceasta noua facilitate marketplace-ului Cel.ro au stat și următoarele observații:

. Toate marketplace-urile au același mecanism de funcționare, dezvoltarea noii caracteristici necesitând astfel un efort minim.

. Exista deja dezvoltate diverse module de interconectare cu marketplace-ul eMag pentru majoritatea ERP-urilor și CMS-urilor, având astfel mai mult sens traducerea API-ului decât creerea de module noi speciale pentru marketplace-ul Cel.ro.

. Marketplace-ul se adresează cu precădere celor care nu au buget de investiții foarte mare și nici cunoștințe tehnice foarte avansate iar o interconectare nouă implică de obicei atât un efort financiar cât și unul tehnic.

„Marketplace-ul CEL.ro vine în avantajul companiilor la început de drum și startup-urilor care pot vinde direct și astfel nu au nevoie de un site propriu. Acestea pot testa gratuit un nou canal de vânzare, iar investiția inițială  necesară este mult redusă, accesând în același timp și o bază impresionantă de clienți. Practic, Marketplace-ul CEL.ro este o platformă de comerț electronic care poate fi folosită de  orice industrie sau nișă specializată.”, mai precizeaza compania.

În ultimul an CEL.ro a investit peste 500.000 euro în tehnologie și dezvoltarea platformei, oferind  funcționalități noi care au dus la o dublare a vânzărilor în platformă în ultimele luni.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?