Servicii digitale suplimentare, precum posibilitatea de a cumpăra și oferi cadou produse de tip gift card și prepaid de la mărcile preferate ale utilizatorilor direct din aplicație, vor contribui la atragerea unor noi grupuri de clienți în aplicație.
Datorită unei integrări a portofoliului său bine-cunoscut de gift card-uri și prepaid, epay sprijină Revolut în extinderea sa globală în 36 de țări și deschide un nou canal de vânzări digitale și mobile pentru rețeaua sa de parteneri de marcă.
epay, un segment de afaceri al Euronet Worldwide, Inc., este în prezent partenerul global pentru produse digitale de tip gift card și prepaid pentru aplicația fintech lider pe piață în Marea Britanie, Revolut. Noul parteneriat între Revolut și furnizorul de plăți cu servicii complete epay va opera în 36 de țări cu o integrare API în cele trei aplicații ale Revolut (Consumer, Business și Junior).
O data cu lansarea din aprilie 2021, epay a început să furnizeze clienților Revolut din aceste țări acces la un conținut digital bine-cunoscut și variat, atât la nivel global cât și la nivel local, în categoriile alimentar, divertisment, lifestyle, gaming, sănătate și welness, home office și office, de la mărci precum Twitch, Ikea, Nintendo, Spotify Premium.
Cu acest acces, „clienții Revolut au posibilitatea de a cumpăra, a oferi cadou și a fi recompensați cu gift card-uri și conținut digital cu ușurință și în mod eficient, fără a părăsi aplicația Revolut,” potrivit comunicatului.
În plus față de țările din faza 1 în care s-a realizat lansarea în aprilie (inclusiv Marea Britanie și mare parte din Europa), „alte țări și piețe importante vor urma rapid în următoarele luni, precum Statele Unite și Australia, precum și o extindere a implementării aplicației Business, care va începe în principal în Marea Britanie,” mai precizeaza compania.
Extindere globală a Revolut pe o piață din categoria „marketplace”
Până acum, nu a existat nicio aplicație fintech cu o piață din categoria marketplace, ceea ce înseamnă că „Revolut este primul furnizor fintech din lume care oferă aceste servicii cu valoare adăugată atractive clienților săi, pe o scală atât de largă,” spune compania.
„Clienții noștri sunt în principal mileniali și nativi digitali care se așteaptă ca o aplicație financiară să ofere servicii suplimentare atractive și o experiență a utilizatorului perfectă – pe care le oferim cu ajutorul integrării API flexibile a epay”, explică Maisum Dairkee, Product Owner la Revolut. “Integrarea API cu epay nu doar oferă acces la o gamă largă de conținut scalabil pentru a îndeplini toate necesităților la nivel local și global, oferă clienților o experiență perfectă și eficientă fără a părăsi aplicația”.
Parteneriatul se va extinde rapid, spune Revolut. În plus față de cele 36 de țări care sunt planificate în prezent, serviciile de valoare adăugată ale epay vor face parte din propunerea Revolut standard pentru fiecare altă lansare internațională a Revolut din viitor. Categoriile existente vor fi extinse și mai mult. De exemplu, categoriile populare wellness, frumusețe, sănătate, fitness și fashion reprezintă interese ale ambelor companii și sunt considerate categorii de bază pentru dezvoltarea viitoare.
Relația cu Revolut este un parteneriat revoluționar pentru epay.
„Soluția tehnică și procesele noastre ne permit să oferim Revolut servicii cu valoare adăugată printr-un singur API ca furnizor de plăți cu servicii complete”, a declarat Kevin Caponecchi, Executive VP și CEO, epay, Software and EFT Asia Pacific Division. „Aceasta înseamnă că depășim rolul clasic de furnizor de gift card-uri și devenim mai mult un partener de infrastructură pentru o lansare globală. Dorim să ajutăm fintech-uri precum Revolut să ofere clienților lor conținutul exact la care se așteaptă sau pe care și l-au dorit întotdeauna. De asemenea, avem un portofoliu existent de peste 2000 de parteneri de marcă ce oferă produse de tip gift card și prepaid, modalități noi de conectare cu clienții lor prin deschiderea unor canale de vânzări digitale și mobile precum Revolut”.
____________
epay este un furnizor de plăți cu servicii complete lider la nivel global pentru soluții de procesare a plăților și prepaid, care a procesat 2,4 miliarde de tranzacții în 2020. Compania și-a dezvoltat o rețea extinsă de retaileri cu 736.000 de terminale de tip point-of-sale în 57 de țări, pentru a conecta mărci renumite cu consumatori din întreaga lume.
Compania oferă un portofoliu de gift card-uri (prepaid, close loop și digital media), stimulente de afaceri și soluții de plată (acceptarea card-urilor, terminale, comerț electronic, servicii mobile și Internet of Payment) pentru comerț omni-canal și își oferă serviciile datorită software-ului său brevetat de integrare a caselor de marcat.
Epay este un segment al Euronet Worldwide, Inc., o companie cu sediul în Kansas, care a realizat venituri de 2,5 miliarde de dolari în 2020, cu peste 8.000 de angajați și care deservește clienți din 175 de țări.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: