[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Competitorii Fintech la Gala NOCASH: Instant Factoring – „transformam in bani orice factura de incasat la termen, de maxim 10.000 lei, in mai putin de 24 ore”

19 aprilie 2018

In contextul noii Directive a Serviciilor de Plata, care va schimba paradigma in ceea ce priveste modelul de business bancar, editia din acest an a Galei NOCASH vine in premiera cu o competitie in randul start-up-urilor LOCALE care dezvolta servicii si aplicatii in domeniul financiar-bancar. Industria de profil, in cautare de parteneriate cu jucatori non-bancari, va avea astfel ocazia sa intalneasca ce are mai bun Romania in materie de start-up-uri fintech, in acest moment.

Dupa doua luni de documentare, 16 dintre cele mai inovative si promitatoare fintech-uri autohtone au fost selectate (lista completa aici) pentru a-si prezenta oferta si modelul de business in fata unui juriu reprezentativ pentru industria serviciilor financiare si de plati. (Membrii juriului si criteriile de jurizare).

Una dintre ele este Instant Factoring, companie infiintata in Bucuresti in anul 2018, care a dezvoltat prima platforma fintech on-line pe zona serviciilor de factoring, ce permite cumpararea de creante.

„Bazata pe un model B2B, plartforma Instant Factoring ofera accesul rapid la lichiditati pentru micile companii. Ne propunem să transformam în bani orice factură de încasat la termen cu o valoare de maximum 10.000 lei (TVA inclus), în mai puțin de 24 de ore. Astfel, după încărcarea facturii pe platformă de către client, acesta primește un răspuns pozitiv sau negativ în două ore, iar în 24 de ore de la răspunsul pozitiv se va face viramentul bancar în contul său, fără a avea nevoie de alte documente. Totul online,”, a declarat Elisa Rusu Cofounder & CEO Instant Factoring.

Lansat de 3 saptamani, serviciul prezinta interes pentru piata. „Pana acum avem 100 de clienti inregistrati in platforma, 140 facturi procesate, dintre care 10% au fost colectate deja , iar rata de default este zero. „, a mai precizat managerul companiei care se asteapta la aproximativ 1.000 de clienti pentru primul an de activitate, cu o valoare medie per factură de circa 1000 de euro.

Mai multe detalii in pagina de prezentare din platforma „NOCASH events”

Banci, scheme internationale de plata, IFN-uri si institutii de plata, procesatori de card, giganti IT, fonduri de investitii, dezvoltatori de aplicatii si startup-uri fintech in acelasi loc, vor analiza posibilitatile de dezvoltare a modelelor de business. Asigura-te ca nu ratezi acest moment unic, fara precedent, si rezerva-ti din timp un loc in sala! Evenimentul va avea loc in data de 7 mai, la Teatrul National din Bucuresti.

Ajunsa la a XVII-a editie, Gala NOCASH este evenimentul cu cea mai lunga istorie din industria de plati electronice, fiind organizat in primavara fiecarui an începând cu 2002. Tocmai aceasta traditie il face poate si cel mai important eveniment anual de profil din tara noastra. In cadrul Galei se acorda premiile de excelenta pe baza activitatii din anul anterior. De aceea este si atat de asteptat, pentru ca ofera confirmarile oficiale, ale liderilor in domeniu, pe baza de date statistice.

Partenerii principali ai acestui eveniment sunt Raiffeisen Bank, pentru competitia fintech, si Asociatia de Plati Electronice din Romania – APERO, pentru festivitatea de decernare a premiilor de excelenta din industria cardurilor.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?