[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Comertul online pe timp de vara – castigatorii sunt magazinele care comercializeaza obiecte destinate ocaziilor speciale

3 septembrie 2015

In timp ce in majoritatea domeniilor de activitate scad vanzarile, deoarece oamenii isi aloca mare parte din buget vacantelor, exista segmente de business online unde profitabilitatea ramane ridicata. Potrivit ContentSpeed, agentie de e-commerce full service, aceste segmente sunt hainele pentru ocazii speciale si bijuteriile, unde cresterile au fost intre 20% si 100% – cel putin la nivelul magazinelor online prezente pe platforma mentionata.

„Vara este, de regula, dedicata balurilor şi festivitatilor de absolvire si se termina ca sezon al nuntilor, iar spre finalul anotimpului incep lichidarile de stoc pentru colectiile de vara. Cele mai mari vanzari ajung astfel sa se inregistreze in sectorul fashion si lifestyle.”, potrivit comunicatului ContentSpeed.

De exemplu, brandul romanesc Mizar a lansat o colectie speciala de rochii elegante intr-o vreme in care cosul mediu traditional ar fi scazut din cauza reducerilor. Totusi, printr-o combinatie intre produse cu un pret mediu mai mare si reducerile de final de sezon a reusit sa genereze o crestere cu 35% a vanzarilor in august.

Un alt domeniu in plina crestere este cel al bijuteriilor si accesoriilor. Aici, La Rosa, brand de renume in materie de bijuterii, a lansat in fiecare saptamana o colectie noua de verighete. Impreuna cu inelele de logodna si seturile de bijuterii elegante, acestea au generat cresteri de peste 30%.

De asemenea, o nisa foarte buna incepe sa creasca in Romania, si anume inchirierea de rochii elegante de la marile case de moda. La Dressbox, de la tinerele absolvente de liceu pana la marile vedete autohtone, toate au reusit sa-si gaseasca tinute de mii de euro la pret modic de inchiriere. Numarul de clienti a crescut cu peste 100% in sezonul nuntilor si balurilor de absolvire.

Totusi, la final de vara vedeta niselor este cea de papetarie. Magazinele care au in oferta accesorii si rechizite scolare fac cel mai mare profit al anului in august si septembrie. Spre exemplu, Diverta a optat pentru o campanie cross channel cu elemente de CSR, promotiile din online fiind dublate de spoturi radio care anunta ca oricine vine cu rucsacul de anul trecut primeste discount de 20% la unul nou. Toate rucsacurile colectate in aceasta campanie vor fi donate copiilor nevoiasi.

Concluzia analizei ContentSpeed este ca „vara este profitabila pentru afaceri care comercializeaza obiecte destinate ocaziilor speciale”.

Pana in prezent, ContentSpeed a lansat peste 450 de magazine online şi 30 de implementări de tipul B2B, iar printre cele mai cunoscute branduri care au magazine online pe platforma ContentSpeed se regasesc Diverta, IL PASSO, QuickMobile sau ZorileStore.

In luna mai a anului 2015 a fost lansată versiunea StartUp a platformei ContentSpeed, care este solutia pentru un inceput de succes in comerţul electronic. Compania ofera clienţilor aflati la început de drum in comertul electronic un magazin online complet functional deja integrat cu şase curieri, 30 de modalitati de plata disponibile si „layout responsive” gandit pentru nisele principale din online si cu multiple optiuni de „customizare”. In doua luni de la lansare, compania are peste 30 de magazine online care au ales platforma ContentSpeed StartUp.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?