[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

„CEC IN” – clientii isi pot deschide conturi 100% online la CEC Bank, din tara sau din strainatate

13 martie 2020

CEC Bank lanseaza procesul de contractare online, la distanta a serviciilor bancare, prin lansarea pachetului „Bun Venit!”.

„Pachetul „Bun Venit!” include un cont curent, emiterea unui card de debit (Visa) si acces la Mobile Banking. Contul curent si accesul la Mobile Banking se activeaza instant, dupa finalizarea procesului de inregistrare online, iar cardul se emite si se trimite prin posta la adresa indicata.”, potrivit comunicatului.


„Extinderea serviciilor si a bazei de clienti inclusiv prin atragerea de clienti la distanta, din Romania si din diaspora este parte din planul de afaceri al CEC Bank, agreat cu Comisia Europeana in procesul de aprobare a majorarii de capital, in conditii de piata. Deschiderea conturilor de la distanta, 100% online, fara deplasari la ghiseele bancii si fara hartii este parte din solutia pe care o oferim celor pentru care timpul este o resursa pretioasa”, a declarat Bogdan Neacsu, presedinte director general al CEC Bank.

Pentru deschiderea 100% online a contului se acceseaza pagina dedicata de pe site-ul cec.ro si se parcurge fluxul pentru activarea serviciilor. Sunt necesare cartea de identitate romaneasca, un telefon mobil sau un calculator cu camera video si cu acces la Internet.

Serviciile bancare pot fi accesate atat de clientii din Romania, cat si de cei din diaspora.

Pentru deschiderea de conturi de la distanta, CEC Bank se bazeaza atat pe algoritmi de inteligenta artificiala pentru recunoasterea actelor de identitate cat si pentru recunoastere faciala, dar si pe o verificare personala, realizata de catre angajati ai bancii, in cadrul unui scurt apel video.

Lansarea serviciilor bancare de la distanta a presupus dezvoltarea platformei IT necesare folosind atat resurse interne, cat si servicii specializate din surse externe, precum solutiile pentru recunoasterea datelor si pentru recunoastere faciala. De asemenea, pentru serviciile de inrolare online, CEC Bank a colaborat cu un start-up romanesc, FintechOS.

Comisioanele de administrare sunt ZERO pentru clientii care au un rulaj lunar de peste 700 de lei, altfel aplicandu-se un comision de 5,9 lei/luna.

***

CEC Bank este institutia financiara cu cea mai lunga traditie. Fondata in 1864, CEC Bank are in prezent peste 2 milioane de clienti, cea mai extinsa retea nationala, cu peste 1.000 de sucursale si unitati teritoriale si active de 29,3 miliarde lei, la sfarsitul anului 2018.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?