[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Branduri locale in comertul electronic polonez: agito.pl devine de astazi emag.pl

27 septembrie 2016

Trecerea magazinului polonez online Agito la brandul românesc eMAG va fi operată marți, 27 septembrie, a anunțat pentru Profit.ro omul de afaceri Iulian Stanciu, care deține aproape peste 22% din acțiunile Dante International, compania care a cumpărat Agito la începutul anului 2015.

“Pe 27 septembrie, agito.pl va deveni emag.pl. Achiziția domeniului a fost un proces de durată și costisitor având în vedere că era folosit de un institut de cercetare deținut de statul polonez”, a afirmat Stanciu, care nu a dorit să facă publică suma plătită pentru preluarea adresei web emag.pl.

În ianuarie 2015, grupul sud-african Naspers a decis să extindă platforma de vânzări a retailerului eMAG.ro în Polonia, prin preluarea integrală de către Dante International a companiei Agito, un important jucător local pe segmentul retailului online.

Cu vânzări de aproximativ 80 milioane de euro în 2014, retailerul Agito era controlat de Naspers din anul 2012, după ce a cumpărat un pachet de acțiuni reprezentând 90% pentru suma de 17,7 milioane de euro, potrivit informațiilor publicate în presa din Polonia la data tranzacției.

eMAG mai este prezent în Bulgaria și Ungaria.

“Pregătirea rebranding-ului a durat mai mult de un an. Am plecat de la înțelegerea contextului local și apoi am adaptat cultura, procesele și tool-urile eMAG la piața locală. Obiectivul nu a fost până acum să vindem sau să facem profit. Am investit mult pentru a construi o bază solidă. Vom reveni cu informații despre vânzări și creșteri, noul obiectiv după rebranding va fi creșterea accelerate”, a explicat Stanciu.

El a afirmat că obiectivul eMAG în Polonia este atingerea unei “cote însemnate” în următorii cinci ani, fără se dea mai multe detalii.

“Deocamdată Agito este o companie mică spre medie într-o piață foarte mare. Este imposibil de definit e-commerce-ul ca piață având în vedere că cei mai mari jucători din Polonia care folosesc e-commerce-ul sunt de fapt retailerii offline. De aceea, noi ne uităm la piața totală de retail, unde avem foarte mult loc de creștere”, a mai spus Stanciu.

Sursa: profit.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?