In ultimele zile, BCR raporteaza intensificarea activitatii in lucrul la distanta cu clientii:
. Peste 80.000 de carduri care urmează să expire în lunile mai și iunie au fost pregătite pentru livrare și urmează să fie expediate, pe cheltuiala băncii;
. Peste 18.000 de clienți, ale căror carduri urmau să expire în perioada aprilie-iunie, și-au actualizat adresele în George, în urma notificărilor trimise de bancă;
. Peste 30.000 de amânări de plată a ratelor implementate, din aproximativ 35.000 de cereri depuse de către persoanele fizice;
. Nou record al mediei zilnice de apeluri înregistrat în Contact Center – 17.000 de interpelări telefonice din partea clienților;
. implementarea unui nou robot telefonic (IVR), capabil să preia automat solicitările de amânare a ratelor; 524 de cereri preluate deja prin această noua facilitate;
. 362.000 de clienți și-au activat noul serviciu “Push notifications” disponibil în George;
. 900 de conturi de PFA au fost deschise printr-un flux simplificat, 8.385 de la începutul lui aprilie, cu o medie de 180 de conturi/zi;
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: