Contul Online BCR este accesibil exclusiv de pe www.bcr.ro de către oricine are 18 ani și are un cont bancar la o altă bancă din România. În primele șase luni, Contul Online BCR poate fi testat gratuit.
BCR oferă un nou produs bancar, „dezvoltat pentru a oferi tuturor servicii financiare de bază” – Contul Online BCR. Contul poate fi deschis accesând site-ul BCR (www.bcr.ro), de pe orice dispozitiv cu acces la internet.
Singurele condiții pentru validarea Contului ONLINE sunt ca solicitantul să dețină un act de identitate valabil și un cont bancar în lei deschis la orice altă bancă din România, urmând ca activarea contului online să se realizeze printr-un simplu transfer bancar în lei.
„E nevoie, în prezent, de servicii cât mai rapide și ușor de folosit. Contul Online BCR vine să răspundă acestei nevoi într-un mediu în care românii sunt din ce în ce mai prezenți – cel virtual. (…) După ce am introdus pe piața locală autentificarea biometrică în serviciile digitale și am modernizat platformele de Internet si Mobile Banking, deschiderea unui cont curent la BCR, 100% online, este un pas firesc în strategia noastră de a oferi servicii digitale de top consumatorilor din România”, spune Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking în cadrul BCR. Contul
Online BCR poate fi deschis de către orice persoană cu vârsta minima de 18 ani, cetățean român, urmând să beneficieze de: 1) Cont curent în lei si card de debit contactless atasat, 2) Servicii Digitale (Internet, Mobile si Phone Banking), 3) Notificări prin SMS la încasarea salariului în contsi 4) Plăți facturi și transferuri intrabancare gratuite.
În primele șase luni, Contul Online BCR poate fi testat gratuit întrucât comisionul de administrare este ZERO. După această perioadă, se vor aplica tarifele și comisioanele standard aferente pachetului ClasiCont BCR.
Serviciile digitale ale Băncii Comerciale Române BCR sunt în continuă creștere în ultimul an, „datorită investițiilor realizate de bancă pe acest segment, atât în dezvoltarea produselor, cât și în educarea angajaților și clienților”, potrivit comunicatului bancii. În primele șase luni ale anului 2017, s-a înregistrat un ritm de creștere de 10.000 de clienți de Mobile Banking pe lună, iar aplicația de Mobile Banking a BCR a fost descărcata de peste 250.000 de utilizatori în 2017, de peste trei ori mai mult decât în 2014.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: