[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Aplicatia din spatele „Creditului cu Buletinul”, a depasit 4 milioane de dosare analizate – in prezent inregistreaza 6000 de interogari pe zi

1 noiembrie 2017

Compania Starbyte, unul dintre principalii jucători din sectorul FinTech din România, a anunțat că platforma 4Apply a depășit granița de 4 milioane de dosare analizate. 4 Apply este prima platformă software românească destinată aplicațiilor de credit dezvoltate de principalele bănci și alte instituții financiare.

Platforma 4Apply integrează o infrastructură software securizată, care pune la dispoziția bancherilor și instituțiilor care activează în e-commerce un sistem web-based complet de analizare și aprobare de credite și achiziții în sistem de rate.

Potrivit datelor Starbyte, pe platforma folosită de principalele bănci, instituții de credit și platforme e-commerce din România se realizează, în prezent, peste 6000 de cereri de interogare pe zi.

„Numărul interogărilor, de la prima sa ediție și până în prezent, a depășit 4 milioane, iar în prezent am lansat un plugin e-commerce, care a extins și mai mult plaja de oportunitate, inclusiv pe platformele WordPress, Joomla, PrestaShop și OpenCart. 4Apply include simulatoare de credit standard și instrumente de eligibilitate pentru a lua decizii rapide și corecte. În plus, platforma permite crearea de fișiere electronice și arhive, astfel încât beneficiarii acesteia, bănci, instituții financiare și clienți din e-commerce, să poată avea acces oricând la datele despre cei care aplică pentru credite sau achiziții de bunuri în rate, direct de pe serverele proprii”, afirmă experții de la Starbyte.

Pe baza unor instrumente de flux de lucru bine definite, dezvoltate în colaborare cu principalii beneficiari ai platformei, 4Apply integrează informațiile despre clienți și le analizează pentru a indica bonitatea clienților.

„Dezvoltată în premieră în România, platforma se comportă și ca un Document Management, astfel că accesul este ușor, simplu și facil. În plus, 4Apply permite conectarea rețelelor clienților (sucursale, agenții de teren, comercianți), datele fiind integrate în regim real, 24/24.”, potrivit companiei.

“4Apply integrează și corelează datele despre cei care solicită creditele (date personale, firme etc.) cu informațiile din Biroul de Credit și din arhiva băncii pentru a oferi un pre-scoring complet, care ia în calcul inclusiv riscurile aferente (capacitate de rambursare, fraudă etc.). Soluția oferită reprezintă un indicator eficient în politica de creditare, iar rezultatele obținute în toți acești ani ne confirmă că 4Apply a devenit un instrument de succes în economia românească”, au mai declarat experții Starbyte.

Echipa de la Starbyte lucrează în continuare pentru dezvoltarea și extinderea platformei 4Apply la nivel regional.

„… suntem în căutarea unor oameni cu idei, a unor dezvoltatori IT cu care, împreună, să consolidăm și să extindem potențialul 4Apply la nivel regional”, au mai declarat cei de la Starbyte.

Înființată în 2010, Starbyte este o companie românească cu o bogată experiență în dezvoltarea de software pentru Managementul Informaţiei, Managementul Documentelor şi Managementul Proceselor din domeniul Financiar-Bancar, Asigurări şi Risk Management. Printre clienții Starbyte se află BCR, BRD, ING, Bancpost, Raiffeisen Bank, Kruk, Euroins, Millenium Bank și Intesa SanPaolo Bank.

Sursa: Starbyte

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?