„Ne concentrăm pe zona de Wallet în care investim foarte mult pentru că vrem să creştem baza de clienţi şi adopţia acestor metode de plată“ a declarat în cadrul conferinţei ZF eCommerce Summit 2025 Andrei Şercănean, VP e-commerce services, eMAG. În februarie 2024, Walletul era la 8%, iar acum a ajuns la 11% din total business eMAG. Proiectul My Wallet a început în 2021 cu 100.000 de clienţi. Acum sunt 3 milioane de clienţi.
În prezent, eMAG lucrează la un nou produs de finanţare, care le va permite clienţilor să acceseze in continuare orice produs din eMAG prin Wallet, oferind limite de credit mai mari, de până la 10.000 lei, faţă de plafonul actual care se încadrează între 1.000 lei şi 6.000 de lei.
Anul trecut plăţile cu cardul şi plăţile digitale au ajuns la 60% din business-ul eMAG. Anul acesta doar cardul reprezintă peste 60% din tranzacţii. „Dacă punem Walletul nostru dezvoltat împreună cu HeyBlu, depăşim 70%.” a mai precizat reprezentantul eMAG.
______________
HeyBlu IFN S.A. este o instituție financiară nebancară înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului din 05.01.2023, care operează printr-o licență obtinută din partea BNR, fiind inregistrata în Registrul Special al Băncii Naționale a României din 07.08.2024.
Platformă de finanțare digitală dezvoltată și deținută de eMAG, HeyBlu oferă consumatorilor și comercianților soluții de finanțare online, prin acces la soluții de plată amânată și în rate (intre 6 si 36 de rate). „Ambiția noastră este să devenim lideri regionali, oferind soluții de finanțare care extind puterea de cumpărare a clienților în condiții echitabile și competitive.” – spune compania.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: