[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Acord de colaborare pentru optimizarea capacitatii de livrare a diviziei e-commerce a cora Romania

10 decembrie 2020

cora își mărește aria și viteza de livrare cu ajutorul Postis. De ce? „Este limpede că aceasta este direcția principală de evoluție a retailului,” spun reprezentantii cora.

cora  anunta ca a semnat recent un parteneriat cu platforma digitală Postis, ca parte a strategiei de dezvoltare a serviciului de livrare a produselor pe care clienții le comandă astăzi tot mai des în regim online.

Este o mutare strategică având în vedere că în noul context cora caută permanent soluții pentru a răspunde nevoilor clienților săi, iar Postis devine un partener-cheie pentru că ne permite să livrăm în mod optim. Crește astfel aria noastră de livrare și capacitatea de a răspunde în cel mai scurt timp solicitărilor clienților,” a spus Claudia Badea, directorul operațional e-commerce cora.ro și directorul hipermarketului cora Lujerului, unul dintre polii de livrare e-commerce ai cora România.

În ultimul an, contextul pandemic și modificările apărute la nivelul obiceiurilor de cumpărare au accelerat transformarea digitală și prezența tehnologiilor în viața de zi cu zi, de la modul în care lucrăm și relaționăm până la modul în care facem cumpărăturile. Tot mai multe categorii de produse sunt acum comandate online și livrate la domiciliu, iar produsele alimentare, de uz casnic sau îngrijire nu fac excepție. cora inovează încă o dată în categoria sa și oferă clienților săi, cu ajutorul Platformei Postis, posibilitatea de a comanda cele necesare din confortul și siguranța casei lor, cu opțiuni diversificate de livrare”, a spus Mircea Stan, CEO Postis.

Parteneriatul cu Postis ne oferă nouă, cora, posibilitatea de a alege soluțiile optime de livrare din punct de vedere al costului și timpului de livrare. Pentru maximizarea rezultatelor, Postis integrează pe platforma sa inclusiv flota auto a cora”, a declarat George Velicu, Director Supply Chain (Retail & E-Commerce) la cora.  În plus, clienții noștri sunt mereu în control, pentru că le oferim permanent vizibilitate, transparență, predictibilitate pe tot traseul comenzii, de la depozit sau magazin până acasă, și acesta a fost unul dintre motivele esențiale pentru care am ales parteneriatul cu Postis”, a mai spus George Velicu.

###

Peste 40.000 de produse cora pot fi comandate online pe www.cora.ro, din categorii diverse precum alimente proaspete și conservate sau congelate, produse pentru casă și familie, electrice și electrocasnice, produse pentru îngrijirea copiilor, băuturi, petshop etc.

Hipermarketurile cora au fost primele care au contractat serviciile unei companii de food delivery, Foodpanda, pentru livrări în regim expres. A urmat parteneriatul cu Glovo, care susține efortul de creștere a capacității cora de livrare la timp, indiferent de volume. Noile servicii sunt disponibile în toate orașele unde cora este prezentă – București, Cluj, Constanța, Ploiești, Bacău, Baia-Mare, Drobeta Turnu-Severin.

În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil în București, Constanța, Cluj, Bacău și Ploieşti, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate online. În plus, din 2020, serviciul coraExpress permite comenzi din aplicațiile Glovo și Food Panda cu livrare în mai puțin de 60 de minute.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?