[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Unicredit Bank extinde serviciile digitale si catre clientii IMM cu mPOS si mobile banking cu autentificare prin amprenta

28 octombrie 2016

UniCredit Bank anunta extinderea demersurilor de digitalizare şi către segmentul de întreprinderi mici şi mijlocii (IMM) prin oferirea a doua noi produse/servicii: Mobile POS şi Mobile B@nking.

“Digitalizarea activităţii UniCredit Bank este un proces ambiţios, pe care l-am demarat deja pentru clienţii persoane fizice – îmbunătăţind substanţial website-ul băncii, www.unicredit.ro, şi aplicaţiile de Online şi Mobile Banking. Extindem acest proiect, prin care ne dorim să devenim un jucător de top în zona retail-ului bancar digital, prin lansarea de noi servicii şi produse adresate, de această dată, clienţilor IMM. Mobile POS şi noua aplicaţie de Mobile B@nking sunt produse cu grad ridicat de noutate pe piaţă, menite să ofere clienţilor din acest segment o experiență mai plăcută și o interacţiune mai ușoară cu banca”, a declarat Septimiu Postelnicu, Şeful Diviziei de Retail în cadrul UniCredit Bank.


„Astfel, UniCredit Bank vine în întâmpinarea antreprenorilor și lansează Mobile POS (mPOS), un produs prin care clienții pot beneficia de simplificarea procesului de plată cu cardul, în condiții de securitate deplină. Aceasta este o metodă accesibilă companiilor care au nevoie de mobilitate și rapiditate în procesele de tranzacționare, precum cele care acţionează în domeniul de curierat, de catering, comerţ stradal, centre expoziţionale, restaurante etc.”, potrivit comunicatului de presa.

Mobile POS este un dispozitiv cu o dimensiunea redusă, care facilitează plata cu cardul prin intermediul dispozitivelor mobile, precum telefoane inteligente și tablete. Spre deosebire de un POS standard, Mobile POS pune la dispoziția utilizatorului o aplicație intuitivă care permite efectuarea de tranzacții direct de pe telefon sau tabletă.

Mobile POS se conectează la dispozitivele mobile (telefoane inteligente şi tablete) utilizând protocolul Bluetooth. Mobile POS este utilizat doar pentru citirea cardurilor și introducerea PIN-ului. Acesta acceptă tranzacţii contacless, cu cip și bandă magnetică. Chitanța rezultată în urma tranzacțiilor poate fi trimisă prin SMS sau email utilizatorului.

Totodată, oferta pentru IMM a fost adaptată pentru a include serviciul de Mobile B@nking, prin care clienţii îşi pot transforma telefonul mobil în echivalentul propriei sucursale bancare, accesibilă de oriunde. Mai mult, aceștia pot opta pentru autentificarea în aplicație prin citirea amprentei digitale.

Cu aplicația Mobile B@nking de la UniCredit, antreprenorii pot realiza o multitudine de operaţiuni, de la vizualizarea istoricului de tranzacții și solduri, până la efectuarea de plăți în lei, schimburi valutare şi plăți facturi. Acestora li se adaugă funcții precum posibilitatea de a primi indicații despre cea mai apropiată sucursală sau ATM UniCredit Bank sau opțiunea de a consulta cursurile de schimb ale băncii.

De asemenea, o funcţie utilă este transferul rapid între clienţii UniCredit. Beneficiarul (emitentul facturii) poate trimite plătitorului din Mobile B@nking un cod de bare conţinând suma, contul şi detaliile de plată. Plătitorul importă acest cod de bare în aplicaţia Mobile B@nking şi semnează plata, fără să mai fie nevoie să introducă nici un alt detaliu de plată.

Sursa: Unicredit

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?