[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Studiu: comentariile din social media arata o trecere de la “de ce plati mobile?” la “pe care dintre solutii sa o aleg?”

25 februarie 2014

In cursul anului 2013, MasterCard a urmarit la nivel mondial peste 13 milioane de comentarii pe retelele de socializare, forumuri si bloguri online pentru a afla cum vad consumatorii platile mobile. Cea de-a doua editie a studiului MasterCard privind Platile Mobile, a relevat o imbunatatire a sentimentului in favoarea platilor mobile. Din aceasta perspectiva, cercetarea se refera la 2013 ca fiind anul in care s-a realizat tranzitia de la concept la adoptie.

“Cei care au adoptat noua tehnologie (“adopters”) sau cei care au utilizat platile mobile au condus 81% dintre conversatiile/comentariile purtate in social media anul trecut. Aceasta constatare este o inversare fata de 2012 cand numai 32% dintre cei care discutau despre mobile payments au si utilizat un produs.”, potrivit comunicatului de presa.

In timp ce exista inca preocupari legate de securitatea platilor mobile in randul utilizatorilor de social media, studiul demonstreaza ca, atat in cazul consumatorilor cat si in cel al comerciantilor, a intervenit o mutatie de perceptie de la “de ce sa folosesc platile mobile?” la “ce tip de solutie de plata mobila ar trebui sa utilizez?”.

Pentru ca in decurs de numai un an s-a trecut de la discutii despre plati mobile (2012) la implementarea efectiva a solutiilor in domeniu (2013), realizatorii studiului cred ca 2014 poate fi anul cand se formeaza o legatura pe termen lung intre solutiile de plati mobile si experienta de cumparaturi. Aceasta inseamna ca cei care trec la utilizarea solutiilor de plati mobile vor fi mult mai bine serviti si vor deveni fideli noilor modalitati de a face cumparaturi, potrivit realizatorilor studiului.

MasterCard prime infographic

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?