Raiffeisen Bank vrea sa ajunga pana la finalul anului la 400.000 de clienti activi pe platformele de Internet si Mobile Banking, de la 377.000 in prezent, iar in primul trimestru al anului viitor planuieste lansarea unei noi aplicatii mobile de banking, dezvoltata in-house, a declarat in cadrul unei intalniri cu jurnalistii Bogdan Popa, directorul de operatiuni si IT al bancii.
Pe datele din iunie, circa 345.000 de clienti activi se logau cel putin o data pe luna in aplicatiile digitale ale bancii, cu o tendinta pronuntata de crestere (circa 2,5 ori fata de iunie 2016) pe segmentul clientilor care folosesc doar canalul mobile. Acestia au ajuns la 180.000, in timp ce numarul de clienti activi care foloseste doar canalul online scade constant si mai reprezinta doar 36% din total (126.000 clienti).
Popa a mai precizat ca Raiffeisen Bank ia in calcul mai multe dezvoltari, cum ar fi platile mobile sau semnatura digitala.
Sursa: wall-street.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: