[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Raiffeisen a lansat posibilitatea de deschidere a conturilor de la distanta prin intermediul aplicatiei Smart Mobile

16 decembrie 2021

Raiffeisen Bank anunta ca ofera posibilitatea de a deveni client al bancii pe un flux 100% online, prin aplicatia Smart Mobile, fara vizite in agentii. 

Totul se face in cativa pasi. Mai intai, trebuie descarcata aplicatia Smart Mobile din App Store sau Google Store.

In aplicatie, iti fotografiezi actul de identitate si faci un selfie. Dupa care completezi cateva date. Iata cum trebuie pozitionata fotografia dupa actul de identitate:

Urmatorul pas este sesiunea video, care va permite sa intrati direct in legatura cu un angajat Raiffeisen Bank.

Ulterior, se va semna electronic contractul, printr-un cod transmis prin SMS. Datele de autentificare in Smart Mobile si cardul (Visa) le vei primi direct la tine acasa, prin curier, in cel mai scurt timp.

Noul mod de a deveni client Raiffeisen Bank raspunde nevoilor actuale ale clientilor si confirma tendinta de digitalizare a proceselor spre care ne indreptam cu totii. Achizitia de produse in mediul digital are, de asemenea, o crestere naturala accelerata, influentata suplimentar si de perioada pandemiei, iar multe din demersurile si lansarile noastre din ultimul timp au avut ca scop intampinarea acestor nevoi – posibilitatea achizitiei unui credit de nevoi personale, in cateva minute, 100% in mediu digital, lansarea modelului de Relationship Manager la distanta, actualizarea datelor personale in Smart Mobile, subscrieri in cadrul fondurilor de investitii din aplicatia de mobile banking si, acum, deschiderea relatiei cu banca 100% online si accesarea serviciilor bancare direct din Smart Mobile.” a spus Catalin Munteanu, Director Clienti Persoane Fizice.

Pachetul de cont curent Zero Simplu are zero comisioane pentru cont si card in lei, mobile banking, cont de economii, retrageri gratuite de la bancomatele oricarei banci din Romania, toate aceste beneficii conditionate de doar o plata lunara cu cardul, cu telefonul sau direct din Smart Mobile.

In plus, aplicatia Smart Mobile le ofera clientilor Raiffeisen Bank acces, direct de pe telefon la: schimb valutar euro-lei si lei-euro la curs BNR, in fiecare zi de luni-vineri, intre 10:00 si 11:00; notificari push prin care vezi instant platile facute cu cardul sau incasarile de pe cont, widget pentru verificarea soldului fara autentificare in aplicatie, deschiderea de conturi sau atasarea de carduri suplimentare. 

Raiffeisen a demarat si o campanie pentru a incuraja clientii sa-si deschida conturi online. Astfel, „cand devii clientul nostru prin deschiderea Zero Simplu din Smart Mobile pana pe 15 martie 2022 ai sansa de a castiga unul dintre cele 5 iPhone 13 sau, marele premiu, un BMW 255xe Active Tourer,” precizeaza banca.

____________

Raiffeisen Bank are un portofoliu de peste 2,22 milioane de clienți, persoane fizice și juridice, deserviti prin intermediul a peste 4.600 de angajați si 300 de agentii in toata tara. Banca dispune de o infrastructura de acceptare carduri formata din 660 de ATM-uri, 450 de masini multifunctionale (MFM-uri) si peste 25.600 de POS-uri. 

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?