[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

MasterCard Worldwide lanseaza noua generatie de solutii de prevenire a fraudelor

21 ianuarie 2011

21 ianuarie, 2011 – MasterCard a lansat serviciul de monitorizare in timp real a fraudelor si a conturilor ale caror date au fost afectate (Expert Monitoring Real-Time Fraud Scoring & Compromised Account Service), in Marea Britanie, Irlanda, Romania si pe alte piete din Europa. Aceste servicii completeaza portofoliul Solutiilor de Monitorizare Expert ale companiei MasterCard, care sunt capabile sa detecteze fraudele si sa le previna, prin solutii de ultima generatie. In felul acesta, emitentii de carduri isi pot proteja clientii impotriva tranzactiilor frauduloase si isi diminueaza costurile aferente fraudelor pe card.

Serviciul de monitorizare si evaluare in timp real a fraudelor (Expert Monitoring Real-Time Fraud Scoring) este adaptat profilului de risc de pe fiecare piata si furnizeaza emitentilor, in timpul autorizarii, un scor predictiv privind fraudele, ce indica probabilitatea ca o tranzactie sa fie frauduloasa. Astfel, MasterCard ajuta emitentii sa identifice si sa previna in timp real tranzactiile frauduloase, permitandu-le cresterea capabilitatilor de detectare a fraudelor si sa isi reduca ulterior costurile cauzate de acestea.

In plus, serviciul de monitorizare a conturilor ale caror date au fost afectate (Expert Monitoring Compromised Account) ofera emitentilor estimari clare cu privire la aceste conturi, care sunt predispuse la frauda. Emitentii pot evalua intr-un mod mult mai eficient riscurile de fraude si astfel isi reduc pierderile provocate de acestea si isi diminueaza costurile aferente re-emiterii cardurilor.

„MasterCard ajuta institutiile financiare sa isi protejeze posesorii de carduri impotriva riscului de frauda. Serviciul de monitorizare in timp real a fraudelor si conturilor afectate permite clientilor nostri sa detecteze fraudele mult mai eficient si sa ia decizii de autorizare in cunostinta de cauza, pentru a stopa frauda inainte ca aceasta sa se produca”, spune Wendy Murdock, Chief Payment System Integrity Officer, in cadrul MasterCard Worldwide. „Ca urmare, Expert Monitoring Solutions ofera emitentilor modalitati pentru detectarea fraudelor, cu o acuratete mult mai mare, comparativ cu solutiile conventionale. Acest lucru este decisiv in controlul costului aferent fraudelor, aflat in continua crestere, permitand in acelasi timp folosirea cardurilor in siguranta de catre posesori.”

Cu ajutorul solutiilor Expert Monitoring de la MasterCard institutiile financiare emitente beneficiaza de:

  • o solutie care completeaza sistemele emitentilor de detectare a fraudelor, pentru a reduce costul total al detinerii unor astfel de sisteme;
  • o viziune globala asupra modelelor de frauda, dar si asupra tendintelor privind tranzactiile cu carduri;
  • modele precise de frauda in retea si modele personalizate, bazate pe caracteristicile unice ale anumitor portofolii; aceste modele permit atingerea unor rate superioare de detectare a tranzactiilor frauduloase;
  • notificari privind probabilitatea de frauda, livrate in timp real, la fiecare autorizare a unei tranzactii cu un card MasterCard;
  • posibilitatea de a evalua volume mai mari de tranzactii, vizand o categorie bine definita de posesori de carduri, pe baza mai multor caracteristici ale contului;
  • o rata mai scazuta a alarmelor false privind tranzactiile frauduloase.

Serviciul de monitorizare in timp real a fraudelor este momentan disponibil in SUA, Canada, America de Sud, Anglia, Irlanda, Olanda, Italia, Germania si Europa de Est – inclusiv in Romania. Acest serviciu va fi introdus pe toate pietele din Europa la inceputul anului 2011, dar si pe alte piete din intreaga lume, pe parcursul anului. Serviciul de monitorizare a conturilor afectate este disponibil, la nivel global, pentru emitentii de pe orice piata.

Sursa: MasterCard

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?