În baza acestei înscrieri, Libra Internet Bank este prima și momentan singura bancă ce va putea emite carduri fără elemente specifice precum PAN (Primary Account Number), CVC2, dată de expirare și informații despre customer service, aceste date fiind deja disponibile online și validate în procesul de înscriere.
Libra Internet Bank a fost înscrisă în programul Mastercard Digital First Card, „ca recunoaștere a eforturilor depuse în realizarea unei experiențe digitale la cele mai bune standarde pentru clienții băncii, de la deschiderea contului online până la obținerea și utilizarea unui card digital – potrivit comunicatului.
Programul Mastercard Digital First Card își propune să le ofere consumatorilor experiențe de plată complet digitale, de la achiziția și utilizarea cardului până la gestionare și implicare, având opțiunea unui card fizic. Programul le permite clienților să depună o cerere online și să primească instant un card digital, pe care îl pot gestiona în timp real, cu posibilitatea de a efectua plăți online sau contactless folosind orice dispozitiv digital.
„Înscrierea în programul Digital First Card este acordată în urma unor criterii riguroase stabilite de Mastercard și evaluează experiența clienților în ceea ce privește securitatea, ușurința de utilizare și capacitatea de a finaliza acțiuni într-o experiență complet digitală, cu scopul de a crește satisfacția clienților și de a facilita adoptarea produselor digitale în domeniul bancar.” se mai precizeaza in comunicat.
„Suntem încântați să fim prima bancă din România înscrisă în programul Mastercard Digital First Card. Digital First ne reprezintă, este deja modul nostru natural de a gândi proiectele și procesele Libra. Oferim clienților noștri servicii bancare digitale, accesibile și rapide pentru ca Libra să fie mereu numărul 1”, a declarat Cristina Mahika-Voiconi, Director General Adjunct al Libra Internet Bank.
„Pentru consumatorul conectat digital, pentru care rapiditatea și facilitatea accesării serviciilor bancare primează, Mastercard Digital First transformă experiența financiară într-una complet digitală end-to-end. Programul le permite clienților să aibă mai mult control asupra gestionării finanțelor și să beneficieze de avantaje și oferte asociate cardului, în condiții de siguranță și securitate”, a declarat Elena Dincă, Head of Sales for Financial Institutions, Merchants and Government Segments, Mastercard.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: