Libra Internet Bank a lansat un serviciu de chatbot cu capabilitati video prin care poate sa identifice la distanta noii clienti si sa le deschida 100% online un cont, fara ca acestia sa fie obligati sa mai vireze un leu din contul altei banci pentru activarea contului curent.
Potrivit Libra Internet Bank, in prezent, doar clientii romani din diaspora care doresc sa isi deschida cont online in Romania, fara sa vina in tara, mai folosesc varianta de penny tranfer, restul interactiunilor mutandu-se in zona de chatbot.
„Pentru clientii din Romania folosim de aproximativ o luna de zile varianta video, prin care clientul are posibilitatea de a aplica la Libra si sa intre in legatura directa cu un operator al bancii (in orele de program) sau de a discuta cu un chatbot (24/7), care simuleaza o interactiune si poate sa faca acest lucru oricand doreste, chiar si noaptea”, a declarat Octavian Hera, intr-o emisiune Profesionistii in Banking care va fi difuzata saptamana viitoare.
Libra Internet Bank a lansat la final de 2014 optiunea de deschidere a contului 100% online, iar in acest moment peste 20% dintre noii clienti aleg canalul digital pentru a deschide relatia cu banca.
Sursa: wall-street.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: