[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Google va schimba algoritmul de cautare online – ce trebuie sa stie comerciantii

19 octombrie 2016

Google a anunţat că în următoarele luni va schimba radical algoritmul de căutare online. Vor fi favorizate în indexare căutările realizate de pe dispozitivele mobile și, implicit, site-urile optimizate. Totodată, indexul căutărilor de pe terminale mobile va fi actualizat mai frecvent decât cel destinat căutărilor de pe desktop.

În acest context, specialistii amintesc celor care vor să aibă o prezență cât mai bună pe motoarele de căutare ca simpla optimizare a site-ului pentru mobile, din perspectiva afisarii continutului, nu este suficienta. Afacerea online are cu adevarat de castigat daca site-ul se incarca in mai putin de trei secunde.

Mihai Vînătoru, managing partner la Digital Workforce, spune că viteza de încărcare a unui site de mobil este esenţială. „Doar afișarea corectă a unei pagini pe un telefon sau tabletă nu este suficientă. Conform unui studiu realizat de Google, 53% dintre utilizatori abandonează un site dacă acesta nu se încarcă în 3 secunde. De asemenea, site-urile care se încarcă în mai puţin de 5 secunde câştigă în medie de două ori mai mulţi bani din reclame decât cele care se încarcă într-un timp mai îndelungat. Vorbim, desigur, de optimizarea produsului tău pentru utilizatori și să fii acolo unde ei sunt”, a declarat Mihai Vînătoru.

Pentru optimizarea vitezei de încărcare, cea mai bună variantă este publicarea conţinutului site-ului în format AMP (Accelerated Mobile Pages), tehnologie dezvoltată de Google pentru accelerarea paginilor web. De asemenea, cei care au site-uri şi vor să le optimizeze pentru mobil trebuie să ştie un detaliu important: căutările pe mobil cresc în a doua jumătate a zilei, când oamenii pleacă de la serviciu.

În funcţie de domeniul de activitate, creşterile căutărilor pe mobil raportate faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut sunt următoarele: 30% în sectorul auto, 30% la produse de frumuseţe şi îngrijire personală, 40% la electronice de consum, 40% la îmbrăcăminte, 25% în turism, 30% la mâncare şi băuturi, 45% la produse pentru casă şi grădină, și 35% în sectorul finanţe.

„Dacă vor ţine cont de schimbările anunţate de Google, companiile pot câştiga un avans important faţă de concurenţă, prin simpla optimizare rapidă a site-urilor de mobil. Dacă site-ul lor va apărea printre primele rezultate ale căutărilor, atunci vor creşte traficul, vizibilitatea brandului şi, implicit, vânzările.”, concluzioneaza Vanatoru.

Digital Workforce este o agenție digitală specializată în servicii de optimizare SEO si online reputation management (ORM). Soluțiile ORM ale companiei sunt oferite atat pentru companii cat si pentru diverse categorii de profesioniști, precum medici, avocați, manageri, politicieni, artiști.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?