Portofoliul total de clienți Garanti BBVA a crescut cu 6,4% în primele șase luni ale anului, iar numărul de carduri a fost de asemenea pe un trend ascendent, înregistrând un plus de aproximativ 10%. În aceeași perioadă, numărul de terminale POS a crescut cu 7,1%, la 16.590.
Garanti BBVA România raportează rezultatele pentru primele șase luni ale anului 2024, înregistrând creșteri pe toate segmentele de activitate.
„Veniturile nete ale băncii au crescut, în intervalul ianuarie – iunie, cu 30,6% ajungând la 319,6 milioane lei față de 244,7 milioane lei în aceeași perioadă a anului trecut, iar creditele și depozitele au fost, de asemenea, pe un trend ascendent.” – potrivit comunicatului.
În intervalul menționat, veniturile nete din dobânzi ale băncii au urcat la 282,1 milioane lei, datorită creșterii volumului de creditare pe toate liniile de business: Corporate (+11%), Retail (+5,9%) și IMM (+9,1%). Astfel, valoarea totală a creditelor acordate a crescut cu 8,4%, la 10,6 miliarde lei.
În același timp, depozitele totale ale clienților Garanti BBVA s-au majorat la 12 miliarde de lei, cele mai mari creșteri fiind generate de liniile de business Retail și IMM, care au înregistrat un avans de peste 12%.
După primul semestru din 2024, profitul net al băncii a depășit 78,2 milioane lei, iar activele totale ale Garanti BBVA au atins 15,87 miliarde lei.
__________
În luna aprilie, banca a lansat chatbotul GIA, conceput pentru a îmbunătăți experiența clienților și a simplifica serviciile de asistență, oferind răspunsuri la întrebările frecvente și asistență pentru nevoile complexe. Clienții pot interacționa cu asistentul virtual vizitând site-ul web al băncii.
La finalul lunii iunie, Garanti BBVA a lansat procesul de creditare online, care facilitează accesul rapid al clienților existenți la credite de nevoi personale și Bonus Card, direct în aplicația Mobile Banking a băncii.
Pentru a promova această inițativă, Garanti BBVA desfășoară în această perioadă o campanie media, sub sloganul ”Reia planurile puse pe pauză”, pentru a informa clienții cu privire la beneficiile oferite prin aplicația Mobile Banking și să îi încurajeze să profite de această nouă funcție.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: