Elefant.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online de pe piaţa locală, are în plan să-şi majoreze anul acesta vânzările cu 20%, urmând să ajungă astfel la venituri totale de circa 162 mil. lei, în condiţiile în care în 2018 afacerile sale s-au situat la 135,4 milioane lei, scrie ZF. Anul trecut, creşterea veniturilor a fost mai redusă, de doar 3,3%.
„În 2018 ne-am concentrat pe investiţii în tehnologie, acestea ridicându-se la 11 mil. lei, şi pe consolidarea operaţiunilor. Rezultatele obţinute confirmă parcursul corect pe care elefant.ro îl are acum către a deveni retailerul online cu cea mai modernă şi scalabilă bază tehnologică şi, financiar, către un break-even cât mai apropiat. Conform obiectivelor prezente, elefant.ro ţinteşte profitabilitatea în 2021“, a declarat Sergiu Chircă, CEO-ul elefant.ro.
Retailerul intenționează ca în anul curent să le ofere clienților săi mai multe opțiuni de puncte de livrare, inclusiv prin pachetomate. În prezent, mai mult de jumătate dintre comenzile plasate pe elefant.ro sunt ridicate din propria rețea de pick-up-points, potrivit profit.ro.
“Dorim totodată să scurtăm cât se poate de mult timpul în care coletul ajunge la destinatar, chiar dacă este comandat de un român din diaspora. În prezent, suntem în curs de implementare a unei soluții de livrare în 48 de ore către orice țară din Europa, astfel încât și românii plecați din țară să beneficieze cât mai repede de produsele pe care le doresc”, adaugă Sergiu Chircă.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: