DRUID, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi (chatobţi), anunţă semnarea unui parteneriat cu Enterprise RPA, unul din liderii soluţiilor şi serviciilor de hiperautomatizare a proceselor de afaceri prin intermediul roboţilor din Marea Britanie.
„Prin acest parteneriat, Enterprise RPA va vinde şi implementa roboţi conversaţionali dezvoltaţi pe tehnologie DRUID în industrii ca Housing, Healthcare, Retail, Logistică, Finanţe sau Construcţii, către organizaţii mari din Marea Britanie,” se precizeaza in comunicat.
Automatizările şi tehnologiile conversaţionale sunt tot mai prezente în proiectele de transformare digitală, ajutând departamentele să-şi maximizeze productivitatea, să reducă costurile şi, cel mai important, să degreveze oamenii de activităţi consumatoare de timp.
Enterprise RPA permite organizațiilor să automatizeze procesele manuale și repetitive, contribuind astfel la creșterea eficienței și la îmbunătățirea productivității cu ajutorul „lucrătorilor digitali”. Prin metodologia „ Engage at any Stage”, Enterprise RPA poate conecta rapid organizaţii aflate în diverse stadii de automatizare a proceselor, prin intermediul roboţilor, direct în proiecte de hiperautomatizare.
„Suntem încântaţi să avem în Marea Britanie un partener de implementare ca Enterprise RPA, lider în soluţii inteligente de hiperautomatizare a proceselor de afaceri. Combinând expertiza Enterprise RPA cu tehnologia conversațională DRUID, putem oferi un plus de eficiență și mai multă valoare organizaţiilor din Marea Britanie.” declară Irina Dochiţu, Partner Account Manager, DRUID.
„Considerăm că acest parteneriat va dezvolta capacitățile noastre de implementare cu o tehnologie conversaţională superioară, pentru a ajuta clienții noștri să realizeze beneficiile asistenţilor virtuali inteligenţi, integraţi perfect în fluxurile de lucru ale angajaţilor lor” a completat Sam Boulton, Account Director, Enterprise RPA.
Prin intermediul platformei DRUID, Enterprise RPA va sprijini companiile din Marea Britanie să proiecteze și să implementeze fluxuri conversaţionale și programe de guvernanță, accesibile prin numeroase canale de comunicare, cum ar fi MS Teams, Skype, Facebook Messenger, Slack sau pagini web ale corporațiilor.
Chatboţi standard, care includ sute de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii, sunt deja pregătiţi pentru o lansare rapidă în producţie, indiferent de scenariul de implementare – cloud, hibrid sau în infrastructura clientului.
Prima soluţie conversaţională de automatizare dedicată industriei de Housing, bazată pe tehnologiile celor două companii, va fi lansată în cadrul Housing 2020 Virtual Festival. Evenimentul se desfăşoară în perioada 7-11 Septembrie şi adună în fiecare an peste 8500 de participanţi, 250 de experţi, zeci de sesiuni de lucru şi exhibitori, în cel mai important targ de profil din Marea Britanie.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: