Volumul livrărilor efectuate lunar de curierii DPD în prezent este de aproape cinci ori mai mare față de acum zece ani. Factorul decisiv pentru creștere a fost mutarea magazinelor în online, potrivit datelor DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat expres și coletărie de pe piața locală.
„Dacă în primul an de la intrarea companiei pe piața din România, în urmă cu zece ani, curierii noștri livrau lunar sub 10.000 de colete, în prezent, volumul coletelor livrate a ajuns la aproape 50.000”, spune Lucian Aldescu, CEO DPD România.
Conform datelor centralizate de DPD România, în urmă cu zece ani, comerțul online reprezenta sub 15% din business-ul DPD România, cea mai mare parte a volumelor curierilor fiind generată de clienții corporate (B2B). In prezent, clentii magazinelor online reprezintă principalul motor de creștere al volumelor de colete, generând circa 50% din afacerile DPD România.
Sursa: profit.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: