[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Contractarea online la distanță a produselor bancare CEC Bank, prin magazinul online CEC-IN – avizată de Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR)

24 august 2022

CEC Bank a obținut acreditarea de la Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) pentru procesul digital accesare a produselor bancare de la distanță, cu identificare video, în baza noilor prevederi legale. De asemenea, banca extinde serviciile disponibile online cu trei produse și servicii noi.

Am fost prima bancă din România care a lansat, încă din 2020, un flux de accesare 100% online a conturilor și serviciilor bancare. Am continuat să dezvoltăm magazinul online bancar CEC-IN și azi avem un portofoliu complet de servicii bancare pentru persoane fizice care pot fi accesate 100% online: de la conturi și carduri, la mobile banking și produse de creditare: carduri de credit, credite de nevoi personale, preaprobare pentru creditele de nevoi cu ipotecă.


Prin diversificarea ofertei de conturi bancare disponibile online, clienții pot alege acum între pachete de servicii de baza și pachete premium – adaptate nevoilor și obiceiurilor de consum. Vom continua să dezvoltăm zona de servicii bancare digitale, dar în același timp, ne păstrăm angajamentul față de economia României și ne vom păstra rețeaua teritorială – cea mai mare din țară, dezvoltând un model de business omni-channel, în care serviciile bancare sunt disponibile atât online, cât și prin intermediul celor peste 1000 de unități bancare,” a declarat Bogdan Neacșu, Director General CEC Bank.

Oferta de produse și servicii bancare ce pot fi accesate 100% online prin magazinul bancar CEC_IN, a fost completată cu produse noi: pachetul de cont bancar Smart, Pachetul de cont bancar Premium și, în plus, a fost adăugată și posibilitatea de actualizare a datelor 100% online. Noile produse vin în completarea ofertei existente, care include Pachetul de cont bancar Bun venit, carduri de credit, împrumuturi de nevoi personale ce pot fi accesate 100% online, cu zero drumuri la bancă.

„Procesul de contractare online a produselor bancare este simplu și poate fi parcurs de pe orice dispozitiv, de oriunde, în câteva minute: clientul selectează produsul, introduce datele de contact și date personale, face un selfie, o poză a cărții de identitate și validează cererea în cadrul unui apel video cu un operator. Procesul se finalizează cu semnarea electronică a contractelor, în aceeași zi,” se mai precizeaza in comunicat.

Noi produse în magazinul online CEC-IN

Pachetul Smart este un pachet de cont bancar care acoperă nevoile financiare ale oamenilor moderni. Pachetul include toate serviciile necesare pentru operațiunile de zi cu zi (cont, card, internet și mobile banking, alerte SMS), cu zero comision lunar de administrare dacă clientul are încasări cel puțin egale cu salariul minim pe economie. Nu se percep comisioane la retragerile la ATM, la încasări și pentru primele 5 plăți interbancare în lei efectuate în fiecare lună prin canalele digitale.

Pachetul Premium este un pachet up market, care, pe lângă toate serviciile necesare operațiunilor de zi cu zi (cont, card Visa Gold, internet și mobile banking) include și servicii VIP: asigurări de călătorie, acces în lounge-urile aeroporturilor, cash back pentru tranzacțiile la comercianți. Nu se percep comisioane la retragerile la ATM, la încasări și nici la plăți interbancare efectuate în lei, efectuate prin canalele digitale.

Actualizarea datelor personale este un proces prin care toți clienții trebuie să treacă periodic, pentru a putea utiliza serviciile bancare în condiții de siguranță. Din luna august, clienții Băncii își pot actualiza datele 100% online, în câteva minute direct de pe site-ul institutiei.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?