[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Conso permite consumatorilor sa isi verifice online situatia de la Biroul de Credit, gratuit si in timp real

11 septembrie 2019

Noul serviciu este oferit gratuit consumatorilor care solicita obtinerea unui credit (imobiliare, nevoi personale sau carduri credit) prin intermediul conso.ro, platforma de comparatii produse financiare din Romania.

Verificarea Situatiei Inscrierii de la Biroul de Credit este conditionata de parcurgerea cu succes a procesului de autentificare, fie prin confirmarea unui cod trimis prin SMS, fie pe baza unui set de intrebari.

Dupa autentificare, Situatia Inscrierii este salvata in contul Conso si poate fi consultata oricand de catre utilizator.  

Situatia Inscrierii de la Biroul de Credit prezinta informatii despre creditele contractate de catre consumator sau despre creditele unde are calitate de garant/codebitor (cum ar fi soldul creditului, rata lunara, platile efectuate), informatii despre restante si categoria de intarziere,  scorul FICO si istoricul verificarilor efectuate de catre creditori la Biroul de Credit.

“Integrarea cu sistemul informatic al Biroului de Credit ne permite sa oferim utilizatorilor nostri posibilitatea sa verifice rapid informatiile care le afecteaza sansa de obtinere a imprumutului. Situatia inscrierii este prezentata in contul Conso intr-o interfata grafica simpla si folosind termeni pe intelesul consumatorilor, astfel incat sa ajutam solicitantii de credite sa inteleaga mai usor informatiile cu care figureaza in baza de date a Biroului de Credit”, declara Marius Serban, Chief Product Officer la Conso.

Informatiile din Situatia Inscrierii  de la Biroul de Credit (daca sunt disponibile pe contul utilizatorului) sunt aplicate automat in mecanismul de eligibilitate implementat de Conso in sectiunile de Comparatii Credite, astfel incat consumatorii sa isi concentreze atentia pe ofertele de credit cat mai relevante pentru profilul lor.

Conso a introdus, in acest an, un mecanism de eligibilitate pentru credite, prin care consumatorii pot verifica daca indeplinesc o serie de conditii minime impuse de creditori (cum ar fi venit minim, varsta minima, vechime in munca). Pentru fiecare oferta, Conso estimeaza sansa de obtinere a creditului, tinand cont de gradul maxim de indatorare impus de BNR.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?