[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Clientii CEC Bank pot face plati prin telefon

24 octombrie 2013

CEC Bank anunta lansarea TeleCEC, serviciu de “phonebanking” dedicat persoanelor fizice. Apeland acest serviciu, clientii pot face plati intrabancare si interbancare in lei catre conturile proprii sau ale altor titulari, plati in lei catre Trezoreria Statului, precum si plati facturi catre furnizorii de utilitati. Prin telefon, clientii CEC Bank mai pot constitui si lichida depozite sau efectua operatiuni de schimb valutar, la curs ferm.

Serviciul TeleCEC este accesibil tuturor clientilor CEC Bank care au semnat un contract in acest sens si care detin un cont curent in lei deschis la banca. Pentru accesarea serviciului, clientii trebuie sa comunice telefonic un cod de autorizare generat de dispozitivul de autentificare alocat de banca (digipass sau token sub forma de card bancar) si sa cunoasca raspunsurile la intrebarile de securitate.

Serviciul (taxabil in regim normal, in functie de furnizorul de telefonie), este disponibil pentru clienti de luni pana vineri in intervalul orar 09.00 – 19.00.

“Prin lansarea serviciului TeleCEC, CEC Bank face un nou pas inainte pe segmentul serviciilor bancare derulate prin canale alternative. Avantajele oferite clientilor sunt mai mult decat evidente: economie de timp, accesibilitate, disponibilitate si, nu in ultimul rand, costuri minime – tranzactii intrabancare gratuite si comisioane in cazul transferurilor interbancare reduse cu 30%”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?