Rezultatele provizorii publicate de cel.ro, cel mai mare magazin online local cu actionariat integral romanesc, arata o crestere de cel putin 25% fata de 2014 cand s-au inregistrat vanzari de 33 mil. euro.
Cresterea de 21% din primele 10 luni ale anului comparata cu perioada similara din 2014 s-a accentuat in ultimul trimestru al anului. Vanzarile generate de marile campanii ale Q4, Black Friday si Craciun, au avut rezultate peste asteptari, dar in general vanzarile din perioada octombrie-decembrie s-au aflat pe un trend consistent de crestere. Astfel, in lunile octombrie-decembrie (Q4) ale anului 2015, CEL.ro raporteaza o semnificativa crestere de peste 30% a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului 2014. Este trimestrul cu cele mai bune vanzari din istoria de 11 ani a Cel.ro
Managerul companiei explica aceasta crestere a numarului de comenzi care vine urmare a investitiilor efectuate in dezvoltarea portofoliului de produse si logistica.
„Piata cunoaste un reviriment sensibil, dar in principal cresterea cotei de piata a CEL.ro are la baza atat dezvoltarea portofoliului de produse, cat si dezvoltarea capacitatilor noastre logistice. Aceste dezvoltari ne-au permis sa fim mai aproape de clienti si de nevoile lor. Rezultatele se vad in numarul de comenzi care a cunoscut o crestere cel putin importanta.”, a declarat Tiberiu Pop, CEO si actionar unic al magazinului online.
In perioada 2011-2014, magazinul online si-a triplat cifra de afaceri, de la 51 mil. lei la 145 mil.lei.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: