Până acum, intrarea în relație cu noii clienți, inclusiv contractarea unui pachet de produse și servicii, și obținerea unui credit de consum de către clienții existenți erau posibile doar în unitățile BRD.
În linie cu strategia sa de transformare digitală, BRD lansează două fluxuri 100% online, pentru clientela de persoane fizice – primul, legat de inițierea relației de afaceri prin deschiderea unui pachet de cont curent (remote onboarding), iar cel de-al doilea, destinat acordării de credite de consum.
”Marcăm azi încă o etapă a evoluției noastre digitale, oferindu-le clienților noștri opțiunea să acceseze de la distanță, din confortul casei lor, produse și servicii esențiale ale BRD precum înrolarea la distanță prin deschiderea unui cont curent, și achiziția unui credit de nevoi personale.
Această lansare făcută în ritm accelerat vine natural după o serie de inovații digitale menite să ușureze viața clienților noștri: lansarea YOU BRD, aplicația de mobile banking cu experiență de utilizare foarte plăcută și ale cărei funcționalități le diversificăm rapid, facilitatea de plată prin Apple Pay și Google Pay pentru cardurile Mastercard, și care va fi extinsă foarte curând la cardurile Visa,” a spus Radu Topliceanu, Director General adjunct al BRD, coordonatorul activităților de retail ale băncii.
Cele două fluxuri pot fi accesate prin intermediul site-ului instituțional al băncii, www.brd.ro.
La intrarea online în relație cu banca, noii clienți își vor putea alege un pachet de produse și servicii și își vor putea personaliza cardul, indicând și adresa de livrare a acestuia.
Creditul acordat online se adresează clienților existenți, care au datele actualizate în sistemele băncii. Fluxul se derulează 100% online, iar banii se regăsesc în cont imediat după finalizarea procesului. Clienții care își încasează veniturile într-un cont BRD beneficiază de o reducere cu 10% a dobânzii.
____________
BRD – Groupe Société Générale operează o reţea de peste 500 de unități. Banca ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,33 milioane de carduri şi o reţea de acceptare de aproximativ 30,000 POS și aproape 1,400 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la finalul lunii iunie 2021, de 64,8 miliarde RON.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: