Update – După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 13 ani de când eMAG a adus evenimentul în România, clienții au comandat aproape 1,5 milioane de produse, în valoare totală de 417 milioane de lei. Plata cu cardul a atins cel mai ridicat nivel de până acum: 75,2%, în creștere de la 63% anul trecut.
___________
În primele 30 de minute, valoarea comenzilor deBlack Friday pe eMAG a fost cu 19% mai mare față de anul trecut, ajungând la 180 milioane de lei. Clienții au comandat 472.000 produse, atât din oferta eMAG și a comercianților care vând prin Marketplace, în creștere cu 20% comparativ cu anul anterior. După primele 15 minute, 8,82% dintre comenzi au fost plasate de către clienți cu abonamentul Genius, dublu față de anul trecut.
Black Friday a început în forță la eMAG la ora 7:15, iar interesul clienților a fost mai mare ca oricând în istoria evenimentului, aflat anul acesta la a 13-a ediție: în primele 15 minute de la start, românii au comandat 280.000 de produse, într-un ritm de 18.600 pe minut. Mai mult de un sfert dintre produsele comandate în prima jumătate de oră de la start se aflau în listele de favorite ale clienților.
„Cu șapte din zece comenzi din ofertă la cel mai bun preț din an, Black Friday a atras interesul unui număr mare de clienți care, astăzi, au ocazia să își cumpere produsele pe care le-au așteptat poate tot anul. Diversitatea coșului de cumpărături, care adună 4,5 produse din mai multe categorii, confirmă faptul că Black Friday rămâne cel mai bun moment din an pentru a cumpăra tot ce ai nevoie și răspunde nevoii actuale a oamenilor de a beneficia de reduceri”, a declarat Tudor Manea – CEO eMAG.
Clienții eMAG pun mai multe produse în coș, din categorii mai diverse, dar și multe produse speciale și experiențe.
Produse speciale și experiențe comandate după primele 30 de minute
Cifre cheie din primele 30 de minute ale evenimentului Black Friday 2023
Top produse comandate după primele 30 minute
Anul acesta, clienții au la dispoziție trei milioane de oferte potrivite pentru toate nevoile, pe care eMAG le-a pus la dispoziție împreună cu mii de comercianți care vând pe platforma Marketplace.
În plus, în ziua de Black Friday, pentru a le da clienților posibilitatea de a se bucura de oferte fără grija costului de transport, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful clienților care cumpără sau reînnoiesc abonamentul Genius. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.
Anul acesta, peste 2 milioane de clienți eMAG, dublu față de anul trecut, au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet, fără dobândă și fără comision, produsele pe care le achiziționează de Black Friday.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: