Banca Transilvania se asteapta in acest an la o crestere cu peste 50% a utilizatorilor de mobile banking

11 iulie 2012

11 iulie, 2012 – Abonarea la serviciul de Mobile Banking al Bancii Transilvania se poate realiza acum mai simplu, direct din aplicatia de Internet Banking BT24.  Reprezentantii bancii estimeaza ca, inclusiv datorita acestei facilitati, numarul de clienti care folosesc Mobile Banking BT24 va creste cu peste 50%. BT are in portofoliu acest serviciu din anul 2011, acesta fiind folosit deja de peste 15.000 de utilizatori.

Optiunea este disponibila tuturor celor care au smartphone si este activata in maxim doua zile lucratoare, de la momentul in care clientul – persoană fizica sau juridica – alege această facilitate. In plus, banca oferă, timp de 3 luni, gratuitate la abonamentul pentru serviciul de Mobile Banking.

Este a doua facilitate lansata de banca, in decurs de doar doua luni, aferenta serviciului sau de Mobile Banking. In luna mai a.c., Banca Transilvania a lansat, de asemenea, facilitatea de plata a facturilor de utilitati, prin scanarea codului de bare direct de pe telefonul de tip smartphone. La acel moment, serviciul BT 24 Mobile Banking inregistra peste 13.000 de utilizatori.

Cu ajutorul camerei foto a telefonului se realizeaza scanarea codului de bare de pe factura, iar datele de plata se incarca automat, dupa care este necesara confirmarea tranzactiei. Operatiunea de plata a facturilor este una dintre cele mai utilizate facilitati ale serviciilor BT24 Internet Banking si Mobile Banking.

Prin Mobile Banking BT24,  clientii pot realiza plati in lei, transferuri intre conturi proprii, plati de facturi sau schimburi valutare. In plus, exista   posibilitatea vizualizării online a tranzactiilor, soldurilor conturilor, limitelor de sume setate pe carduri sau datelor despre credite.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Jan Schildbach – Analyst Deutsche Bank


„Though Libra has met with fierce resistance from central banks and supervisory authorities and might never see the light of day, in many other cases tech firms (both start-ups and established big players) have successfully captured bits and pieces of universal banks’ traditional value chain. This trend may only intensify in the coming years. In this environment, European banks remain squeezed.”

Sondaj
In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?
NoCash