[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Asociatia Romana a Magazinelor Online lanseaza „Ghidul de bune practici pentru Black Friday”

7 noiembrie 2016

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) a elaborat ”Ghidul pentru Black Friday” pentru buna derulare a evenimentului de shoping Black Friday, din data de 18 noiembrie 2016.

Necesitatea elaborării unui Ghid de Black Friday a venit ca urmare a experienței organizării acestui eveniment în ultimii 5 ani și care presupune o desfășurare impresionantă de resurse. Black Friday a fost organizat pentru prima oară în România în 2011 și a înregistrat un succes deosebit, iar 2015 a fost anul în care vânzările online le-au depășit, pentru prima dată, pe cele tradiționale.

Ghidul cuprine recomandări privind elementele esențiale legate de procesul de cumpărare: catalogul de produse la promoție, stocurile, prețul, infrastructura, vânzarea, livrarea, plata și procesul post vânzare. El poate fi accesat de orice magazin și client aici http://www.armo.org.ro/black-friday-2016-la-armo/.

„Black Friday reprezintă una dintre cele mai aglomerate perioade din an pentru magazinele online din România. Am învățat din experiența ultimelor evenimente organizate și credem că acest ghid era necesar, în contextul unei creșteri semnificative a vânzărilor de Black Friday și, implicit, a presiunii puse pe departamentele de logistică. Suntem siguri că acest ghid își va dovedi utilitatea atât în acest an, cât și în organizarea evenimentelor viitoare”, a declarat Florinel Chiș, directorul executiv al Asociației Române a Magazinelor Online.

Potrivit estimărilor ARMO, vânzările online locale vor crește în acest an cu 45%, depășind pragul de 2 miliarde de euro.

Sursa: agora.ro

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?