Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) propune un ordin prin care vrea să oblige comercianții care au rămas pe stoc cu produse din diverse campanii promoționale, etichetate ca atare, să păstreze aceleași condiții de discount sau premiere dacă vor să vândă acele produse și după expirarea campaniei respective.
Vorbim despre un proiect de Ordin „pentru informarea consumatorilor de către operatorii economici cu privire la continuarea comercializării produselor ce au făcut obiectul campaniilor promoționale sau vânzărilor cu prime”.
ANPC susține că, în urma unor controale, a observat „caracterul repetitiv al unora dintre practicile comerciale înșelătoare ale operatorilor economici, în sensul în care aceștia nu informează consumatorii în mod corect, complet și precis asupra produselor/ serviciilor oferite în cadrul campaniilor promoționale derulate, consumatorii fiind astfel duși în eroare”.
„Nu de puține ori am fost nevoiți să întrerupem campaniile pascale chiar de Crăciun, pentru a nu-l lăsa pe Iepuraș să îl întâlnească pe Moș Crăciun”, a afirmat Horia-Miron Constantinescu, președintele ANPC, citat de startupcafe.ro.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: