[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Personalizarea in banking: Banca Transilvania colaborează cu Evam pentru a crea pentru clienți experiențe în timp real, pe toate canalele

4 aprilie 2024

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei, colaborează cu Evam, care oferă platforma de top MarTech, pentru a crea experiențe în timp real, pe toate canalele, pentru clienții săi. „Este o premieră în România privind experiența oferită de bănci în colaborarea și comunicarea cu clienții.” – potrivit comunicatului bancii.

„Parteneriatul reprezintă o schimbare esențială în industria bancară, combinând platforma inovatoare, de ultimă generație a Evam, cu experiența oferită de BT. Împreună aduc o nouă eră a serviciilor bancare, care va redefini experiența clienților și va stabili noi repere pe piață.” – precizeaza banca.


Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania: „Personalizarea în banking înseamnă recomandări, produse și servicii adaptate pentru clienții de acum și de mâine, care așteaptă tot mai mult acest lucru de la banca lor. Ne bucurăm să fim în avangarda soluțiilor pe care le oferim ținând cont de informații în timp real, ceea ce înseamnă oferta potrivită, la momentul și în locul potrivit, ținând cont de nevoile, preferințele și obiceiurile clienților”.

Doruk Mutlu – Director General, Evam: „Intrăm în acest parteneriat împreună cu Banca Transilvania pentru a realiza ceva interesant. Aducem cele mai bune și noi tehnologii, pregătind terenul pentru o revoluție bancară care se bazează pe date în timp real și experiențe centrate pe client. Acesta este locul în care serviciile bancare întâlnesc inovația”.

___________

Banca Transilvania are peste 4,2 milioane de clienți, dintre care 90% sunt digitalizați, folosind cel
puțin una dintre aplicațiile BT pentru banking la distanță. Banca este „early adopter” al inteligenței artificiale în banking-ul din România prin adoptarea soluției Azure OpenAI Service pentru funcționalitatea AI Search de pe Întreb BT (2023), precum și prin integrarea asistenților AI Microsoft 365 Copilot și GitHub Copilot în activitatea angajaților (2024). Valoarea brandului Banca Transilvania a ajuns la 686,5 milioane de dolari, pe locul 252 în Brand Finance Banking 500 2024 și este în top 3 Strongest Banking Brands Worldwide (2024).

Evam se află în prima linie a inovației tehnologice, oferind o serie de soluții complete privind interacțiunea
în timp real cu clienții, prin canale diferite. Specializată în soluții pentru sectorul bancar și telecomunicații,
compania folosește algoritmii avansați ai inteligenței artificiale, iar prin platforma MarTech fiecare punct de contact cu clienții contribuie la o experiență pozitivă a acestora. Evam este partenerul unor lideri mondiali precum ICBC, TEB/BNP Paribas, ING Bank, Garanti BBVA, Vodafone, T-Mobile și Turkcell, iar tehnologia sa interacționează zilnic cu peste 600 de milioane de persoane din aproape 20 de țări.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?