În T1 2023, vânzările generate de platforma 2Performant au ajuns la valoarea de 28,8 milioane de euro (excluzând TVA), o creștere cu 40% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Utilizatorii platformei au trimis 24,5 milioane de click-uri, în creștere cu 20% față de perioada similară din 2022, care s-au concretizat într-un număr de vânzări intermediate de 647.000, o majorare cu 59%, generând comisioane în valoare de 1,7 milioane de euro, +34% în comparație cu 2022.
În primul trimestru din 2023, câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a fost de 6,98 euro, o creștere de 12% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16,8, în creștere cu 4% față de trimestrul similar din 2022.
În același timp, valoarea medie a vânzării prin intermediul platformei 2Performant a fost de la 44,5 euro (excluzând TVA), o scădere cu 12% în comparație cu T1 2022, rata de conversie înregistrând în această perioadă un avans de 0,6pp, până la 2,6%.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: