Pentru sfarsitul trimestrului III din acest an, BRD raporteaza creșterea cu 18% a numărului de contracte pentru serviciile de internet și mobile banking (față de finalul lunii septembrie 2018).
„Rata de adoptie a serviciului de mobile banking a crescut rapid, după cum reflectă creșterea de 42% a numărului de abonați MyBRD Mobile. Numărul de tranzacții prin MyBRD Mobile și MyBRD Net a crescut cu 25% în comparație cu primele nouă luni ale anului 2018.”, potrivit comunicatului bancii.
De asemenea, gradul de echipare a clienților persoane fizice (numărul mediu de produse pe client activ) a crescut la 4,30 de la 4,25 la finalul lunii septembrie 2018.
Veniturile nete din comisioane au marcat o creștere de 2,1% în dinamică anuală, „determinată de intensificarea activității de carduri și de creșterea tranzacțiilor clienților”, compensând astfel presiunea asupra prețurilor aferente serviciilor bancare tranzacționale, mai precizeaza banca.
BRD operează o reţea de 674 de unităţi, detine un portofoliu de aproximativ 2,4 milioane de carduri si o reţea de acceptare de peste 30.000 de terminale, dintre care aproximativ 28.600 POS-uri şi aproape 1.500 ATM-uri.
Banca a raportat un profit net de 1.226 milioane RON, mai mare cu 7,4% in dinamica anuala (față de 1.142 milioane RON în primele nouă luni din 2018).
În primele nouă luni din 2019, venitul net bancar al Grupului BRD a fost de 2.446 milioane RON, mai mare cu 6,9% în comparație cu perioada similară a anului trecut. Cheltuielile operaționale au atins 1.186 milioane RON în primele nouă luni din 2019, cu 7,4% mai mari în comparație cu primele nouă luni din 2018.
Creșterea creditelor din sistemul bancar românesc a fost de +6,5% la finalul lunii septembrie 2019 (în termeni anuali) atât pe segmentul persoanelor fizice, cât și pe cel al companiilor, într-un mediu macroeconomic favorabil, caracterizat de intensificarea cererii interne din sectorul privat. Depozitele din sistemul bancar au continuat să crească, inregistrand +8,8% la finalul lunii septembrie 2019 (față de aceeași perioadă a anului trecut), pe ambele segmente de clientelă.
BRD se afla mult sub media de crestere a sistemului bancar, inregistrand un plus de 3,2% al soldului creditelor nete (inclusiv creantele din leasing) si de 2,4% la depozitele atrase, pe segmentul retail.
Indicatorul credite nete/depozite a fost de 71,0% la finalul lunii septembrie 2019, cu 2 puncte procentuale mai mare față de finalul lunii septembrie 2018.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: