eMag Business Process Office, firma de call center înființată în vara acestui an de cel mai mare retailer online local, a cerut un ajutor de stat în cuantum de peste 9,2 milioane lei, asumându-și crearea a aproape 240 de noi locuri de muncă, dar solicitarea i-a fost respinsă de directorii din Ministerul Finanțelor.
Ministerul Finantelor Publice a respins cereri similare pentru alte 13 companii.
eMag Business Process Office a fost înființată în luna iunie a acestui an, pentru activități ale centrelor de intermediere telefonică (call center), asociați fiind Dante International (care operează eMag.ro) cu 99,98% și omul de afaceri Iulian Stanciu – 0,02%. Stanciu deține peste 20% din Dante International, diferența revenind grupului sud-african Naspers.
Sursa: profit.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: