În special, „interesul pentru aplicația de mobile banking a crescut substanțial”, așa cum arată creșterea puternică a numărului de abonamente MyBRD mobile (numărul de contracte, în creștere cu 61,8% față de sfârșitul lunii martie 2016), potrivit comunicatului bancii.
BRD apreciaza ca activitatea comercială „a înregistrat o performanță solidă în primul trimestru al anului 2017”, cu numărul clienților activi persoane fizice ajungând până la 2,15 milioane, cu 68 000 mai mare în comparație cu sfârșitul lunii martie 2016.
Gradul de echipare a clienților (numărul de produse bancare pe client activ) a crescut de la 4,01 la sfârșitul lunii martie 2016 la 4,09 la sfârșitul lunii martie 2017, determinat de numărul mai mare de contracte de bancă la distanță. Stocul de contracte internet și mobile banking a atins 1,20 milioane contracte la sfârșitul lunii martie 2017, +28,9% în comparație cu sfârșitul lunii martie 2016.
De asemenea, banca a inregistrat venituri nete din dobânzi în creștere cu 5,1% în comparație cu trimestrul I 2016, datorită volumelor în creștere și schimbărilor favorabile de structură; venituri nete din comisioane mai mici față de
anul precedent, în principal din cauza scăderii, ca efect al modificărilor reglementare, a comisioanelor percepute la plățile cu cardul și creșterea presiunii pieței asupra prețurilor produselor bancare de tranzacționare.
Soldul creditelor nete ale Grupului BRD a atins 28,7 miliarde RON, cu 3,5%* mai mare în comparație cu sfârșitul lunii martie 2016, grație performanței susținute atât pe segmentul persoanelor fizice, cât și pe segmentul marilor clienți corporativi.
Venitul net bancar al Grupului BRD a atins 650 milioane RON în primul trimestru al anului 2017, înregistrând o creștere ușoară față de trimestrul I 2016 (+0,4%). Banca a raportat o creștere considerata „foarte puternică” a profitului net, la 330 milioane RON în primul trimestru al anului 2017 (de 4,5 ori mai mare față de trimestrul I al anului 2016) pe fondul unui cost net al riscului pozitiv.
Mai multe detalii in comunicatul de presa.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: