Grupul Financiar Banca Transilvania lansează în 1 martie a.c. o nouă campanie de shopping bancar, BaBeTe, care are loc exclusiv online, pe siteul BT. Banca a pregătit 9 zile de promoții, aşa încât fiecare zi din perioada 1 – 9 martie a.c. vine cu reduceri pentru clienții băncii, precum şi pentru cei care doresc să lucreze de acum înainte cu BT.
Oferta cuprinde produse şi servicii integrate, dedicate persoanelor fizice şi companiilor – credite, carduri, brățara BT contactless, Internet Banking şi Mobile Banking, leasing etc.
Conceptul BaBeTe a fost inspirat de sărbătoarea autohtonă Babele. Conform tradiției, românii aleg o zi din perioada 1 – 9 martie pentru a fi “baba” lor şi, în funcție de cum este vremea în data respectivă, se spune că aşa va fi anul pentru ei.
Sergiu Mircea, Director Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania: “Cu BaBeTe, dezvoltăm conceptul de shopping bancar, lansat de Banca Transilvania acum trei ani, în premieră pe piața noastră. Ne inspiră sărbători sau anumite subiecte pentru a transforma o parte din oferta băncii în promoții. Toate campaniile noastre de shopping bancar – Bank Friday, DragoBT, Banksylvania, Un Mai Muncitoresc şi Bank to School – sunt pentru noi momente în care încercăm să aducem produsele bancare mult mai aproape de clienți, prin discount-uri şi printr-o comunicare mai puțin convențională”.
Pe Blogul BT este prezentată povestea campaniei BaBeTe, de la idee la implementare.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: