[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

1 leu investit in performance marketing in 2016 a adus advertiserilor vanzari intre 13 si 19 lei

19 ianuarie 2017

2Performant.com a generat peste 780.000 de vânzări în 2016 pentru cele peste 500 de magazine online din reţea, în valoare de 39,4 milioane de euro (inclusiv TVA). Numărul total de conversii generate (vânzări şi leaduri) a depăşit 840.000, în creştere cu peste 50% faţă de 2015.

2Performant Network SA – compania care operează reţeaua regională 2Performant.com şi agenţia de performance marketing Edge – a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 40%, până la 10,9 milioane de lei în 2016.

2parale cifra de afaceri 2016

 

2Performant activează la intersecţia dintre performance marketing şi ecommerce, doua pieţe aflate în creştere susţinută atât în Europa cât şi pe pieţele globale.

“Creșterea se datorează investițiilor de peste 300.000 de euro pe care le-am făcut în ultimii 2 ani atât în dezvoltarea tehnologiei proprii cât şi în serviciile oferite clienţilor. Acestea ne-au ajutat să profităm de creşterea generală a pieţei şi au dus la îmbunătăţirea calităţii portofoliului de clienţi şi afiliaţi. Mă bucur că efortul depus în ultimii ani de echipa noastră se vede în creşterea rezultatelor obţinute de partenerii 2Performant şi ne aşteptăm ca această tendinţă să continue în următorii ani.” a declarat Dorin Boerescu – CEO-ul companiei.

1 leu investit în performance marketing în 2016 a adus advertiserilor vânzări între 13 şi 19 lei, conform indexului Edge publicat lunar pe blogul companiei.

2parale valoare vanzari generate cu un leu investit

Un alt indicator care a crescut semnificativ în 2016 a fost rata de conversie la nivel de reţea. Dacă la începutul anului acesta era de 1,1%, spre sfârşitul anului a depăşit 1,5%, cu vârfuri punctuale de 2% în perioadele de reduceri.

Tendinţa se păstrează şi la începutul acestui an, în primele 2 săptămâni din 2017 rata de conversie 2Performant fiind de peste 1,6%.

Unul dintre cele mai importante proiecte implementate in 2016 a fost migrarea întregului portofoliu 2Parale pe platforma 2Performant. Posibilitatea de a lucra pe mai multe piețe, în mai multe monede, modelul prepay, plata cu cardul, facturarea automată au ajutat dezvoltarea ecosistemului: mai multe vânzări pentru magazinele online şi o viteza mai mare de încasare si plată a comisioanelor către afiliați.

Marketingul colaborativ este încă un domeniu nou, dar care se dezvolta rapid cu un impact din ce in ce mai mare atât în business-ul companiilor dar și în rândul specialiștilor independenți de marketing cu care colaborează acestea, pe un model Cost per Rezultat (vânzări sau lead-uri). Astfel, doar în ultimul an, afiliaţii noștri au înregistrat comisioane în valoare de peste 1,7 milioane de EUR, o creştere mai mare de 50% față de 2015.” a declarat Bogdan Aron – Chief Product Officer 2Performant.

2Performant Network S.A. este o companie de performance marketing din România, care include 2Performant.com, platforma de afiliere disponibilă în Europa Centrală şi de Est şi Edge by 2Performant, agenţie full-service de performance marketing.

Printre cei peste 500 de clienţi 2Performant şi Edge se număra lideri locali cum ar fi Elefant, Vola, evoMAG, Noriel, Miniprix, Libris, Carturești sau dEpurtat dar şi jucători regionali sau globali precum Orange, Avon, Provident, Zoot, Answear, Vodafone şi Telekom.

Sursa: 2Performant

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?